شهرخبر

لیگ برتر ایران

ببینید | نساجی ۱ - پرسپولیس ۳/ شروع طوفانی پرسپولیس پس از حواشی بزرگ در نقل و انتقالات

از هفته هفدهم لیگ برتر نساجی و پرسپولیس در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

ببینید | نساجی ۱ - پرسپولیس ۳/ شروع طوفانی پرسپولیس پس از حواشی بزرگ در نقل و انتقالات
خبرورزشی -

دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی و اکبر صادقی.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی 

حواشی بازی:

 چند ۱۰ نفر از طرفداران پرسپولیس که اغلب کودک و نوجوان هم هستند پشت درهای ورزشگاه امام رضا ازدحام کرده‌اند.

* ورود برخی از هواداران به داخل ورزشگاه و نشستن روی سکوهای زیر جایگاه باعث شد مدیرعامل و مدیر رسانه نساجی در فاصله ۲۰ دقیقه تا آغاز مسابقه به این مساله اعتراض کنند. آنها خواستار خروج این تعداد تماشاگر از ورزشگاه هستند.

گزارش بازی:

نساجی ۰ - پرسپولیس ۱ (کمال کامیابی‌نیا- دقیقه ۲): ارسال وحید امیری از سمت راست برای مهدی عبدی ارسال شد اما توپ از او گذشت تا کمال کامیابی‌نیا با جایگیری در تیر دوم، با ضربه سر علیرضا حقیقی را مغلوب کند.

نساجی ۰ - پرسپولیس ۲ (وحید امیری - دقیقه ۶): یک حمله دیگر و این بار پاس احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید و او با ضربه دقیق توپ را از بین پاهای حقیقی رد کرد تا پرسپولیس به گل دوم برسد.

نساجی ۱ - پرسپولیس ۲ (کریم اسلامی - دقیقه ۱۶): حمله از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس، کریم اسلامی موفق شد دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۲۱: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و او توپ را به عقب دفع کرد و باعث شد تا کریم اسلامی در موقعیت گل قرار بگیرد اما او نتوانست ضربه آخر را بزند.

دقیقه ۲۵: شوت آرام اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۴۵: مهدی عبدی پس از ورود به محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه کرد که ضربه اش به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۹: احسان پهلوان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پیش از اینکه به توپ برسد، حقیقی توپ را زد و پای پهلوان به حقیقی خورد تا هر دو مصدوم شوند.

دقیقه ۶۲: پاس در عمق کریم اسلامی را صاحب توپ کرد و او در تک به تک با لک موفق به گلزنی شد اما پرچم کمک داور این گل را مردود کرد.

دقیقه ۷۲: اشتباه در خروج حامد لک و دفع اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا کریم اسلامی به دروازه خالی این تیم شلیک کند که ضربه محکم او با اختلاف کم به بیرون رفت.