به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 24 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری می‌شود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی قابل پیش‌بینی مقابل راه‌یاب ملل مریوان در آخرین بازی مرحله گروهی، جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کردند و حریف تیم هفتم در مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

آملی‌ها در هفته بیست‌وششم با نتیجه سه بر صفر و ثبت امتیازات 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 12 مقابل شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب مریوان پیروز شدند تا با کسب هجدهمین برد، پنجاه‌ودو امتیازی شوند.  پیش از نیز و در دور رفت لبنیات هراز آمل موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل مریوانی‌ها شده بود.

رقابت دو تیم در مدت زمان 74 دقیقه انجام شد و علیرضا گیلانی، بهروز جعفری، مسعود ذوقی و اسماعیل رزقی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت آن را برعهده داشتند.

* هورسان انتقام شکست دور رفت را از گنبد گرفت

هورسان رامسر با پیروزی سه امتیازی مقابل نماینده گنبد موقتا از خطر سقوط به لیگ دسته یک فرار کرد و برای قعطی شدن این مهم، باید منتظر نتایج سایر تیم‌های قعر جدولی بماند.

شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان در آخرین بازی خود در لیگ برتر 1400 مقابل شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند تا انتقام باخت هفته سیزدهم را از حریف بگیرند.

در این مسابقه نماینده رامسر با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 10 از سد حریف گذشت تا نهمین پیروزی و سی‌امین امتیاز را کسب کند.

در طرف مقابل اما شهرداری گنبد با این شکست جایگاه دهمی خود را به خطر انداخت.  در هفته سیزدهم، هورسان رامسر با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری گنبد شکست خورده بود.

این بازی در مدت زمان 74 دقیقه انجام شد و در آن امین درغنه بازیکن شماره 19 شهرداری گنبد در ست سوم کارت زرد گرفت.

محمد علی امیدی، مجید محسنی‌شوشتری، محمدرضا درفش‌کاویان و اصغر میرزایی، به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت این مسابقه را تشکیل دادند.

انتهای پیام//