شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ملک

فریده شجاعی: آقایان باید جواب بدهند برچه اساسی این قیمت را برای استقلال گذاشتند

پورحیدری زنده بود سینه اش را چاک می کرد/چطور ارزش پرسپولیس با یک ملک از استقلال با ده ها استادیوم بیشتر است؟ /منصور زمین ۱۰۰۰متری نزدیک ونک را نگرفت

همسر زنده یاد منصور پورحیدری گفت: باشگاه تاج اینقدر ملک و املاک داشت که تیمسار خسروانی به عنوان هدیه ازدواج منصور می‌خواست به ما هزارمتر نزدیک میدان ونک زمین بدهد که منصور آن را قبول نکرد.

پورحیدری زنده بود سینه اش را چاک می کرد/چطور ارزش پرسپولیس با یک ملک از استقلال با ده ها استادیوم بیشتر است؟ /منصور زمین ۱۰۰۰متری نزدیک ونک را نگرفت
خبرورزشی -

فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری در گفتگو با خبر ورزشی، درباره ارزش گذاری اخیر کارشناسان دادگستری روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که به ترتیب ۳۲۱۰ و ۲۷۸۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان قیمت گذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس برای واگذاری به بازار بورس هستید؟

نه ولی از اینکه شنیدم قیمت استقلال ۴۳۰ میلیارد تومان کمتر از پرسپولیس تعیین شده خیلی خیلی تعجب کردم!

چطور؟

من خودم از سن۱۰، ۱۲ سالگی وارد این باشگاه شدم. در واقع شوهرعمه ام معاون باشگاه تاج در زمان مرحوم خسروانی بود. تقریبا از همان دوران همه چیز را می دانستم. اینقدر زندگی ما با باشگاه استقلال گره خورده که حتی قرار بود بعنوان هدیه ازدواج از طرف تیمسار خسروانی هزار متر زمین به ما داده شود که البته منصور آن را نپذیرفت.

به نظر شما  املاک پرسپولیس بیشتر بوده یا استقلال؟

قطعاً استقلال! پرسپولیس که چیزی نداشت! فقط یه بولینگ‌عبدو را داشتند که الان شده مجموعه شهید چمران. ولی استقلال کلوپ تنیس را داشت، همین باشگاه حجاب فعلی را داشت که زمین والیبال بود. ما همانجا حسن روشن و عادلخانی را پاگشا کردیم. زمین دیهیم، زمین افسر و خیلی زمین های دیگر. یک ساختمان چند طبقه که مجتمع ورزشی بود در روبروی بیمارستان طرفه، نزدیک به میدان بهارستان هم برای تاج بود که دفتر خود خسروانی آنجا بود و حالا تبدیل به ساختمان تربیت بدنی استان تهران شده است.

با این اطلاعات از شنیدن چنین ارزش گذاری و قیمتی چه حالی می شوید؟

خب طبیعی است که ما به این باشگاه عرق داریم. فقط این نبوده که من همسر یک استقلالی بوده باشم. من و منصور هر دو از دوران نوجوانی با استقلال بزرگ شدیم. من فکر می‌کنم حتی منصور در دورانی که عضو هیئت مدیره بود نیم درصد از سهام باشگاه را هم دارد که نمی دانیم اصلاً تکلیف آن چه شده است.

فکر می کنید اگر مرحوم پورحیدری امروز زنده بود در مواجهه با چنین قیمت‌گذاری چه واکنشی داشت؟

منصور که جانش را هم برای استقلال می داد قطعاً سینه‌چاک می‌کرد و صدایش درمی آمد. از آنهایی که قیمت‌گذاری کردند می پرسید و جواب می خواست که بر چه اساسی این قیمت‌ها را گذاشته اند؟ خوب شد منصور نیست تا این روزها را ببیند که این قیمت ها را برای باشگاه استقلال می گذارند. در حالی که رقم واقعی قیمت باشگاه استقلال با املاکی که در تهران و شهرستان ها دارد خیلی خیلی بیشتر از اینهاست.