شهر خبر

ضرورت رصد روند‌های کلان اقتصاد در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دیدار با وزیر اقتصاد بر ضرورت افزایش همکاری‌ها با وزارت اقتصاد و مجموعه‌های پژوهشی و سیاستی این وزارتخانه تاکید کرد.
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان در راستای تبیین وظایف و افزایش تعامل این مرکز با دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

 در این دیدار خیاطیان ضمن بیان کارکرد‌ها و انتظارات رئیس جمهوری از این مرکز در دوره جدید، بر ضرورت افزایش همکاری‌ها با وزارت اقتصاد و مجموعه‌های پژوهشی و سیاستی این وزارتخانه تاکید کرد.

همچنین در این جلسه استفاده از ظرفیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در برگزاری آزمایشگاه‌های سیاستی در حوزه اقتصاد و اتصال شبکه نخبگان و استفاده از این امکان جهت حل مسایل اقتصادی کشور و ارائه راهکار به مجموعه دولت و وزارت اقتصاد از طریق مرکز بررسی‌ها به عنوان اتاق فکر دولت، مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد نیز در این دیدار ضمن استقبال از افزایش همکاری‌های این وزارتخانه با مرکز بررسی‌ها، بر ضرورت رصد روند‌های کلان اقتصاد کشور توسط مرکز و همکاری نزدیک‌تر میان این دو نهاد و ارائه تحلیل‌های همه‌جانبه مبتنی بر تحولات داخلی و بین‌المللی به مسئولان وزرات اقتصاد و دارایی توسط مرکز بررسی‌ها، تاکید و از همکاری بیشتر معاونین این وزارتخانه با مرکز استقبال کرد.

 

 
انتهای پیام/