شهر خبر

به همت موسسه مهد قرآن؛

از «سعید حاجیان» حافظ و مدرس درجه یک قرآن با گرایش تنغیم تجلیل شد

از «سعید حاجیان» حافظ و مدرس درجه یک قرآن با گرایش تنغیم تجلیل شد

در مراسمی از سعید حاجیان حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و دارنده نشان قرآنی«مدرس درجه یک با گرایش تنغیم» از شورای عالی قرآن با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری تکریم و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، در مراسمی از سعید حاجیان حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و دارنده نشان قرآنی «مدرس درجه یک با گرایش تنغیم» از شورای عالی قرآن با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم که آقایان محسن رفیق دوست، منوچهر متکی، حجت اسلام نوری شاهرودی و ربانی، مهندس بختیار، ربیعی، معیری، ساری و چاوشی حضور داشتند، ضمن تکریم از تلاش علمی این استاد حافظ کل و مدرس علوم قرآنی با اهدا لوح تقدیر، تأکید داشتند ایشان دانش علمی و تخصصی خود را در زمینه شکوفایی و ارتقا علمی حافظان قرآن و مربیان عضو مؤسسه ارائه دهد.

شایان ذکر است سعید حاجیان حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و مدرس درجه ۱ قرآن کریم، متولد سال ۱۳۶۱ دارای تحصیلات دکتری می‌باشد، وی در سن ۱۴ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است که در حال حاضر ده‌ها قرآن آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و … تحت آموزش ایشان قرار دارند.