شهر خبر

مجیدی رکورد جابه جایی بازیکن را در ۶ ماه شکست / تضمین سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه در خصوص نقل و انتقالات خبرساز

جدایی هشت بازیکن از جمع نفرات تیم استقلال تا حدودی باعث تعجب باشگاه و همه هواداران این تیم شد.

مجیدی رکورد جابه جایی بازیکن را در ۶ ماه شکست / تضمین سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه در خصوص نقل و انتقالات خبرساز
خبرورزشی -

فرهاد مجیدی در حال سپری کردن فصلی است که شاید به تنهایی رکورد جابجا کردن نفرات در یک تیم فوتبالی را زده باشد. او بلافاصله پس از تمدید قراردادش برای شروع فصل جدید، ۶ بازیکن اصلی به اضافه سید احمد موسوی را به خواست خودش یا به خواست بازیکنان از دست داد تا نفراتی مثل نادری، ریگی، قائدی، دیاباته و... از این تیم جدا شوند. در نقطه مقابل او با جذب ۱۱ بازیکن که دو بازیکن خارجی هم بین آنها بود یک تیم کامل را به جمع نفرات استقلال اضافه کرد تا در همان ابتدای راه ۱۸ جابجایی در تیمش انجام داده باشد.

فرهاد مجیدی حالا با از دست دادن ۸ بازیکن که تعدادی به صورت قرضی و تعدادی قطعی از این تیم جدا شده اند، برخلاف ابتدای فصل که کمتر بازیکن از دست داد و بیشتر جذب کرد، حالا به اندازه یک چهارم بازیکنان جدا شده بازیکن گرفته است.

صالح حردانی و عزیزبک آمانوف دو بازیکنی هستند که به استقلال آمدند و درعوض ۸ نفر از این تیم رفتند که قطعاً جزو نفرات فیکس و اصلی این تیم نبودند.

در روزهای اخیر این سوال مطرح شد که آیا کادر مدیریتی باشگاه استقلال نسبت به این مسائل پرسشی داشته یا نه. ظاهراً در جلسات اخیر سرمربی استقلال با مدیرعامل باشگاه، به آجرلو تضمین داده شده مانند ابتدای فصل که فرهاد مجیدی ۷ بازیکن را از دست داد و ۱۱ بازیکن را جذب کرد، حالا هم این اطمینان را به وجود آورده که مسئولیت همه مسائل را می پذیرد و قطعاً نیازی به بازیکنان جدا شده نداشته که اجازه داده آنها از جمع نفراتش جدا شوند.

ناگفته نماند؛ مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای به فرهاد مجیدی داشته و از تک تک معاونان و مدیران باشگاه هم خواسته همه شرایط برای موفقیت فرهاد مجیدی را فراهم کنند. یکی از این موارد تلاش کادر حقوقی باشگاه برای دریافت کارت بازی حردانی و آمانوف برای حضور در دیدار مقابل ذوب آهن بود. کار شبانه روزی که اگر انجام نمی شد این دو بازیکن هفته هفدهم لیگ برتر را از دست می‌دادند. آنچنان که حردانی دیدار جام حذفی مقابل پیکان را از دست داده بود.