شهر خبر

در واکنش به تحولات شیخ جراح صورت گرفت؛

درخواست جنبش جهاد اسلامی برای اعلام خشم و آماده باش عمومی

درخواست جنبش جهاد اسلامی برای اعلام خشم و آماده باش عمومی

جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تکرار حملات به محله شیخ جراح قدس اشغالی، اعلام خشم و آماده باش عمومی را برای کمک به ساکنان این منطقه خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به محله شیخ جراح در قدس اشغالی و با هدف کمک به اهالی این منطقه، اعلام خشم و آماده باش عمومی را خواستار شد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین به رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار داد در صورت تداوم و تکرار حملات به محله شیخ جراح، اوضاع در سراسر سرزمین فلسطین به حالت انفجار در خواهد آمد.

این در حالی است که محله شیخ جراح در قدس اشغالی شنبه شب هدف حملات شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفت. به دنبال این حملات منابع عبری زبان از وقوع عملیات استشهادی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر دادند.

طبق اعلام منابع عبری، در این عملیات استشهادی یک شهرک‌نشین صهیونیست در محله شیخ جراح با خودرو زیر گرفته و به شدت مجروح شد.

این عملیات در پاسخ به جنایات اخیر اشغالگران اسرائیلی به ویژه ترور ۳ مبارز فلسطینی در شهر نابلس صورت گرفته است. جوانان فلسطینی تهدید کرده بودند که پاسخ این جنایت را خواهند داد و قطعاً اجازه نخواهند داد که خون شهدا پایمال شود. تا این لحظه خبری در مورد مجری عملیات منتشر نشده است.