شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#راهیان نور#جلوگیری#استاندارد

فرمانده کل انتظامی کشور: استفاده از اتوبوس‌های استاندار برای راهیان نور الزامی است

فرمانده کل انتظامی کشور: استفاده از اتوبوس‌های استاندار برای راهیان نور الزامی است

سردار اشتری استفاده از اتوبوس‌های استاندارد در کاروان‌های راهیان نور را ضروری دانست و گفت: از تردد اتوبوس‌های فاقد مجوز بین شهری جلوگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور پس از اتمام جلسه با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا دو سال کاروان‌های راهیان نور برگزار نشد؛ افزود: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی امسال کاروان‌های راهیان نور برگزار خواهد شد. هماهنگی خوبی با کاروان‌های راهیان نور که عازم زیارت یادمان‌ها می‌شوند، داشتیم که با توجه به این هماهنگی‌ها هیچ تصادفی در مسیرهای  مواصلاتی صورت نگرفت.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی میان کاروان‌های راهیان نور و پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم با هماهنگی بیشتر، زائرین و بازدیدکنندگان عزیز با آرامش این یادمان‌های مقدس را زیارت کنند و سپس به به منازل خود برگردند.

فرمانده کل انتظامی کشور به مأموریت پلیس برای برقراری امنیت در اماکن و یادمان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: پلیس امنیت این اماکن را از چند روز قبل از برگزاری راهیان نور بر عهده دارد و با هماهنگی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در اقصی نقاط کشور و هر کجایی که یادماندنی باشد یا کاروانی می‌ر‌ود، همکاران بنده در آنجا حضور دارند.

سردار اشتری استفاده از اتوبوس‌های استاندارد و قابل اعتماد برای استفاده در کاروان‌های راهیان نور را بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: کاروان‌ها باید حتما از اتوبوس‌هایی که دارای مجوز بین شهری هستند، استفاده کنند؛ در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 انتهای پیام/