شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#ایران

کمک ۱۶ میلیارد تومانی هلال احمر به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در جنوب

کمک 16 میلیارد تومانی هلال احمر به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در جنوب

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: سازمان داوطلبان تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان کمک در قالب اقلام زیستی به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در جنوب ایران کمک کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صبح امروز 3600 بسته اقلام غذایی به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور دبیرکل این جمعیت بارگیری و برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل‌های اخیر در جنوب و جنوب شرقی ایران ارسال شد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در مورد اعزام این کاروان کمک‌های بشردوستانه گفت: جمعیت هلال احمر توانست 3600 بسته‌ کمک‌های معیشتی به ارزش 4 میلیارد ریال را برای خانواده‌های سیل زده در جنوب و جنوب شرقی کشور تهیه کند.

سلیمی یادآوری کرد: سازمان داوطلبان تاکنون بیش از 16 میلیارد تومان کمک در قالب اقلام زیستی به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در جنوب ایران کمک کرده است.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: ارزیابی امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر از مناطق آسیب‌دیده به ما کمک می‌کند تا بدانیم که مردم آن مناطق چه نیازهایی دارند و کمک‌های بشردوستانه براساس اولویت نیازمندی آن‌ها فراهم می‌شود.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در محل بارگیری و اعزام این کمک‌ها گفت: بسته‌های کمک‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل‌های اخیر در جنوب کرمان و فارس، استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و با استاندارد نیاز یک ماهه خانوارهای 5 نفره تهیه شده است.

سلیمانی افزود:  جمعیت هلال‌احمر همواره به دنبال هم افزایی و استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی در کشور است تا با ایجاد مسیری امن و براساس ارزیابی‌های داوطلبان در مناطق محروم، کمک‌ها را به دست خانوارهای مستحق‌ برساند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نقش و فداکاری داوطلبان هلال‌احمر در جمع‌آوری و ارسال کمک‌های معیشتی به مناطق محروم کشور بی‌بدیل دانست و گفت: پشتیبانی مردم از هلال‌احمر راه‌گشاست و باید این سرمایه اجتماعی را در سایه برادری، مودت و دوستی افزایش دهیم.

انتهای پیام/