شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نقل و انتقالات

تصمیم جدید درویش و یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات

تصمیم جدید درویش و یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات

صدآنلاین: رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت باشگاه و نقل‌وانتقالات سرخ‌پوشان صحبت کرد.

به گزارش صدآنلاین رضا درویش پس از انعقاد قرارداد ۶ ماهه رامین رضائیان با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ ابتدا باید از رسانه‌ها تشکر کنم و مجبوریم تا این وقت از شب (حدود ساعت ۲۲  برای پیگیری مسائل پرسپولیس و شادی دل هواداران در باشگاه بمانیم تا هم به طرفداران‌مان شادی بدهیم و هم آرامش خاطری برای تیم ایجاد کنیم. باید از رسانه‌ها تشکر کنم که تا این لحظه از شب مقابل باشگاه ماندند تا این خبر را اطلاع‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: پس از حدود ۲۰ روز مذاکره با باشگاه الدحیل موفق شدیم رضایت آزادسازی رضائیان را به دست آوریم و قرارداد وی را منعقد کنیم. انتقال این بازیکن به پرسپولیس خواسته کادر فنی و هواداران بود و توانستیم به این موضوع جامه عمل بپوشانیم. ان‌شاءالله رضائیان بتوانند با تمام قوا در خدمت پرسپولیس باشد تا سبب خوشحالی هواداران و بهتر شدن وضعیت تیم شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان قرارداد و نحوه دریافت رضایت‌نامه رضائیان گفت: در حال حاضر رضایت رضائیان را گرفتیم و قراردادش را ۶ ماهه امضا کردیم تا برای نیم‌فصل دوم آزاد شود. پس از اتمام این مدت بار دیگر با رضائیان وارد مذاکره خواهیم شد. در مورد مبلغ رضایت‌نامه هم با کارگزار باشگاه توافق کردیم  و تعهدات را انجام داد تا بتوان رضائیان را جذب کنیم.

درویش در خصوص اینکه آیا فعالیت‌های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس با جذب رامین رضائیان تمام شد یا هنوز هم ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: همچنان دنبال این هستیم بازیکن خوبی که بتواند نظر کادر فنی را تأمین کند به عنوان بازیکن آزاد جذب کنیم. برخی وقت‌ها می‌بینم برخی دوستان که شاید دلشوره دارند می‌گویند ما بازیکن می‌خواهیم همانگونه که فلان تیم حدود ۱۰ بازیکن گرفته است. اما نظر کادر فنی پرسپولیس این است بازیکنی را به این تیم بیاوریم که در سطح نام و شخصیت پرسپولیس باشد و بتواند مشکلات‌مان را حل کند.

وی اضافه کرد: کادر فنی این نظر را ندارد که همین الان برویم و چهار بازیکن بیاوریم که گره‌ای از کار پرسپولیس باز نمی‌کنند. حتماً باید بازیکنی بگیریم که مشکلات تیم ما را حل کند. ۲-۳ شب قبل شاید تا ۴ صبح پیگیر جذب این بازیکن بودیم. باید از یحیی گل‌محمدی و همکارانش هم تشکر کنیم. آنها نزدیک به ۱۰۰ فیلم دیدند و بازیکنان مختلف را آنالیز کردند تا بتوانند بازیکنی که در شأن پرسپولیس باشد جذب کنند، این کار واقعاً سخت است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همه مشکلات پرسپولیس را دیده‌ایم شاید تنها باشگاهی باشیم که این همه در، لولا و پنجره‌اش بسته می‌شود. همین امروز مصاحبه‌ای خواندم که باشگاهی با وجود بدهی خیلی زیادش پنجره‌اش باز بود اما پرسپولیس مصیبت‌های زیادی دارد. باید از وزیر ورزش هم تشکر کنم. شاید اگر مساعدت و محبت‌هایش نبود باز هم دنبال بهانه می‌گشتند. چگونه امکان دارد بازیکنی از ۱۰-۱۲ سال پیش طلبکار است هنوز پولش را نگرفته باشد. این بازیکن حقش است و باید حق‌الزحمه خود را بگیرد این موضوع را کتمان نمی‌کنیم. ولی در این مدت دست کم ۱۵ مدیرعامل در پرسپولیس عوض شده است. خیلی‌ها هم گفتند در دوران ما هیچ طلب و بدهی نبوده است. ناگهان دیدم روز گذشته چنین بازیکنی پیدا شد.

درویش: تا چهار صبح با گل محمدی پیگیر جذب بازیکن بودیم/ قرارداد رامین رضاییان تمدید خواهد شد

درویش در مورد اینکه شاید این طلبکاران فکر کردند اکنون وضعیت مالی باشگاه خوب است و بهتر است در این زمان پول خود را بگیرند، گفت: قبل از ما که وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر بود و در و پنجره بسته نبود. روز گذشته یک بازیکن آمد و امروز هم خدمت بازیکنان دیگری بودیم البته منکر پرداخت حقوق و حقوق نمی‌شویم اما ببینید در یک هفته اخیر جدا از بازیکنان خارجی نفرات داخلی چه مسائلی برای پرسپولیس، کادرفنی و 

هواداران به وجود آوردند کمتر در تیم‌های دیگر چنین مسائلی را دیدیم شاید مشکلات این باشگاه‌ها کمتر از ما نباشد اما این همه مقاومت برای اینکه باید هرچه سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند وجود ندارد. این مسائل جای تأمل دارد. امیدوارم بتوانیم با همدلی و وفاق بین بازیکنان، کادر فنی، هواداران ششمین جام را برای دل‌خوشی مردم کسب کنیم. 

وی در مورد اینکه چگونه مهدی شیری با وجود منتقل نشدن آیاندا پاتوسی به پرسپولیس به فینال خوزستان ملحق شد و آیا سرخ‌پوشان برای انتقال وی مبلغی را دریافت کرده‌اند، توضیح داد: شیری با تیم موردنظرش توافقی انجام داده بود و ما هم موافقت کردیم. وقتی بازیکنی از یک باشگاه جدا می‌شود بعد از قطع همکاری باید مبلغی را پرداخت کند. شیری سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و برایش آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم بتواند راهش را به سلامتی ادامه بدهد. وی ۵-۶ سال برای پرسپولیس زحمت کشید و امیدوارم در تیم جدیدش هم روزهای خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خ صوص اینکه آیا قرارداد رسمی رضائیان با این باشگاه فردا بعد از حضور این بازیکن در تهران امضا خواهد شد، گفت: قرارداد رضائیان امضا شد. البته روال اداری قرار است در تهران انجام شود. مشکلی از لحاظ ثبت قراردادش در هیأت فوتبال و سازمان لیگ وجود نخواهد داشت.

درویش در خصوص اظهارنظر مصطفی آجرلو مبنی براینکه مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده اگر مشکلات این باشگاه را می‌دانستم شاید به پرسپولیس نمی‌آمدم، اظهار داشت: آجرلو به من محبت دارد. در جلسه‌ای که خدمت یکی از وزرا بودیم وقتی مباحث را گفتم خود آن مسئول هم بسیار متعجب شد و گفت مگر می‌شود این تیم چنین مشکلاتی داشته باشد. گفتم روزی که به پرسپولیس آمدم تا این حد مشکلات را متصور نبودم می‌دانستم مشکلاتی دارد  اما اینکه به صورت مثال یک بازیکن پیدا شود که از ۱۲ سال پیش طلب داشته باشد نه تنها در ذهن بلکه در ذهن کمتر کسی خطور می‌کرد.

وی ادامه داد: باید بدهی‌هایی که در طول چند ماه گذشته دستی گرفته‌اند هم پرداخت شود. فضایی برای تبلیغات هم نداریم. همه فضاها را داده‌اند و پولش را هم گرفته‌اند اما آمده‌ایم و مصمم هستیم تا همه مشکلات را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود و پرسپولیس به جایگاهی که لازم است برسد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و به جای رفتن به حاشیه و پرداختن به حرف و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود پرسپولیس را برای شادی دل هواداران به تعالی برسانیم قطعاً خداوند هم این همدلی را دوست دارد.

درویش: تا چهار صبح با گل محمدی پیگیر جذب بازیکن بودیم/ قرارداد رامین رضاییان تمدید خواهد شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد با حامی جدید این باشگاه و شرکت ایرانسل توضیح داد: پرسپولیس کارگزار اصلی دارد که در گذشته با این شرکت قرارداد امضا شده است. چندین جلسه هم با ایرانسل داشتیم. این شرکت هم خیلی برای حمایت از پرسپولیس علاقه داشت و در نهایت این اتفاق رخ داد. امیدوارم با این قرارداد بخشی از مشکلات را رفع کنیم. البته این اسپانسر کفاف بدهی‌های سنگین ما را نمی‌دهد. اگر قرار باشد مبلغ قرارداد اسپانسر را فقط برای امور جاری خودمان هزینه کنیم مشکلی نیست. اما از ۱۰-۱۵ سال پیش کوله‌باری از بدهی روی هم انباشته شده است.

درویش در خصوص اینکه امشب سرش را راحت روی بالشت خواهد گذاشت، عنوان کرد: اگر بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم راضی هستیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت خصوصی‌سازی پرسپولیس با  توجه به ارزش‌گذاری ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومانی این باشگاه در سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد: یکی از کارهایی که در تمام ادوار بعد از انقلاب به وقوع نپیوست و تنها حرف آن زده شد همین خصوصی‌سازی بود. اعتلایی که برای اسم پرسپولیس لازم است با همین روش انجام خواهد شد. باید از زحمات سازمان خصوصی‌سازی هم تشکر کنم. قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و عواملش شبانه روز تلاش کردند اگر جمعه هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس می‌آمدید حسابرسان و مسئولان امور مالیاتی را می‌دیدید که همه اینجا بودند تا هرچه سریع‌تر روال اداری مربوط به واگذاری باشگاه را انجام دهند و زودتر کار را به فرابورس برسانند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم نتیجه حاصل شود و استقلال و پرسپولیس بتوانند پشتوانه‌ای داشته باشند تا دیگر دنبال هزار یا ۲ هزار تومان یا اینکه امروز نداریم و فردا پول داریم، نباشند.

درویش در مورد میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و مطرح شدن حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی این باشگاه عنوان کرد:‌ چنین مبلغی  نیست، شاید بیشتر باشد. (با خنده) البته اگر مبلغ دقیق بگوییم امکان دارد فردا جای دیگری را ببندند.(با خنده) 

وی در مورد اینکه چرا پنجره‌ تیم‌های بدهکار دیگر بسته نمی‌شود، گفت:‌ این موضوع دست ما نیست بروید از افرادی که رئیس پنجره هستند بپرسید. قفل پنجره پرسپولیس دست کس دیگری است. باید از آنها بپرسید.