شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#ارومیه#فدراسیون جهانی#بدهی

دور زدن فدراسیون جهانی والیبال به سبک جدید؛ حضور شهرداری ارومیه در باشگاه‌های آسیا با نام آذرباتری!

دور زدن فدراسیون جهانی والیبال به سبک جدید؛ حضور شهرداری ارومیه در باشگاه‌های آسیا با نام آذرباتری!

مدیر باشگاه آذرباتری گفت: اگر شهرداری ارومیه تا زمان مقرر، بدهی خود را پرداخت نکند با نام آذرباتری در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی تا فردا دوشنبه، فرصت دارند تا در مورد پرداخت بدهی خارجی تیم والیبال شهرداری تصمیم بگیرند. به گفته رئیس فدراسیون والیبال اگر تیم شهرداری ارومیه، نتواند رضایت طلبکاران ایتالیایی، صرب و فنلاندی خود را جلب کند، حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا را از دست خواهد داد.

در این بین شایعاتی هم به گوش می‌رسد که حاکی از دور زدن فدراسیون جهانی و به اصطلاح کلک زدن به این سازمان است. طبق شنیده‌ها، بازیکنان تیم شهرداری ارومیه قصد دارند با نام و لباس تیم آذرباتری ارومیه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میدان بروند تا ضمن عدم پرداخت بدهی چند میلیاردی، میزبانی ارومیه نیز از دست نرود.

آیدین وحدت‌طلب، مدیر باشگاه آذرباتری ارومیه در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: قرار نیست خرج تیم شهرداری را بدهیم و بدهی خارجی این تیم را که نزدیک 25 میلیارد تومان است، پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه بدهکار است و نمی‌تواند در مسابقات بین‌المللی شرکت کند. از طرفی حیف است که میزبانی شهر ارومیه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از دست برود. مدیران دو باشگاه پس از همفکری به این نتیجه رسیدیم که اگر شهرداری تا زمان مقرر، بدهی خود را پرداخت نکند با نام آذرباتری در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند. این موضوع در فدراسیون والیبال هم تصویب و قطعی شده است.

انتهای پیام/