شهر خبر

جنبش «حماس»:

عملیات مقاومتی در «قدس» پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها است

عملیات مقاومتی در «قدس» پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها است

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به عملیات مقاومتی اخیر در «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی، اعلام کرد: عملیات مقاومتی در قدس پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز یکشنبه به عملیات مقاومتی اخیر در منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «خالد الأزبط» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تصریح کرد: عملیات مقاومتی در قدس پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی و تداوم اشغالگری آن در اراضی فلسطینیان است.

این عضو ارشد جنبش حماس در ادامه افزود: سلسله عملیات‌های مقاومتی در جنین، الخلیل، نابلس و قدس در واقع پاسخی به اقدامات متجاوزان در اراضی فلسطینیان است. گروه‌های مقاومت از عملیات‌های مقاومتی چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی، استقبال می‌کنند.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: حملات گاه و بی گاه صهیونیست‌ها به منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی موجب شعله ور شدن اوضاع در این منطقه خواهد شد و پیامدهای وخیم آن متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

گفتنی است، بامداد امروز یکشنبه و در ادامه تشدید درگیری‌ها در منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی، یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو توسط یک شهروند فلسطینی زیر گرفته شد. این شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی مذکور به شدت زخمی شد.