شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل#نتایج#لیگ برتر

فراز فاطمی در گفتگو با مهر:

منتقد سبک بازی استقلال هستم/ کار در نیم فصل دوم سخت تر می‌شود

منتقد سبک بازی استقلال هستم/ کار در نیم فصل دوم سخت تر می‌شود

مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: اینکه استقلال بهترین نتایج را در نیم فصل اول گرفته خیلی خوب است

سید فراز فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه استقلال هفته‌هاست با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و این صدرنشینی برازنده آنهاست. رکورد شکست ناپذیری هم که در اختیار این تیم است منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم شده و می‌تواند به کسب نتایج بهتر کمک کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان به برخی انتقادات از نحوه بازی‌های استقلال در نیم فصل اول و پیروزی‌های اقتصادی این تیم اشاره کرد و گفت: طبیعی است که هوادار و کارشناس به دنبال بازی‌های جذاب در کنار کسب نتیجه است و شاید انتقادات هم ناشی از همین باشد. به شخصه از یک سو منتقد سبک بازی این تیم هستم اما از سوی دیگر می‌بینم با همین نتایج بهترین عملکرد را دارند و این می‌تواند مرا راضی کند. اما در عین حال امیدوارم در نیم فصل دوم سبک بازی آبی پوشان ارتقا پیدا کند و آنها بتوانند به موازات نتایج خوبی که می‌گیرند بازی‌های چشم نواز تری هم انجام دهند.

پیشکسوت آبی پوشان با بیان اینکه در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب دشوار تر از نیم فصل اول می‌شود، تاکید کرد: یکسری تیم‌ها در نیم فصل دوم تقویت می‌کنند و برای رسیدن به مدارج بالاتر می جنگندند و یک سری تیم‌ها که در رده‌های پایین قرار دارند برای فرار از خطر انتحاری بازی می‌کنند و این باعث سخت‌تر شدن بازی‌ها و روند امتیاز گیری می‌شود.

منتقد سبک بازی استقلال هستم/ کار در نیم فصل دوم سخت تر می‌شود

کارشناس فوتبال در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان گفت: بازیکنانی که از این تیم جدا شدند با اینکه بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانند در تیم‌های جدید خود تاثیرگذار باشند، اما در استقلال فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و جدایی شان هم به نفع خودشان بود و هم به نفع آبی‌ها تا مجیدی بتواند با تمرکز بیشتری روی نفراتی که به آنها اعتقاد بیشتری دارد تمرینات را اداره کند.

فاطمی در خصوص دیدار آبی پوشان و ذوب آهن خاطرنشان ساخت: ذوب آهن از تیم‌های خیلی خوب و ریشه دار ایران است که متاسفانه در فصل‌های اخیر حال این تیم خوب نبوده و این موضوع در همین فصل هم صدق می‌کند. آنها به دنبال شروعی متفاوت در نیم فصل هستند و استقلال هم در این بازی به فکر حفظ صدرنشینی و حفظ فاصله امتیازی‌اش در بالای جدول است و این انگیزه‌های متفاوت می‌تواند به جذاب شدن این بازی کمک کند.