منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آبی‌ها در یکی دو سال اخیر ستاره‌های زیادی از دست داده‌اند و نتوانستند جانشین خوبی برای آن‌ها جذب کنند. نگاه‌ کنید ابراهیمی رفت و پس از او علی کریمی و ریگی جدا شدند. آن‌ها خودشان یک تیم بوده‌اند. بازیکنان جدید به نظر من هماهنگی خوبی با دیگران پیدا نکرده‌اند و حداقل باید چند سال کنار هم بازی کنند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان جوان دیگری هم به تیم اضافه شده‌اند و به نظر من باید تمام این بازیکنان کنار هم سال‌ها بازی کنند تا استقلال کامل شود. بحث رضایت من از استقلال مطرح نیست، حرف من این است که باید کنار هم بازی کنند و نیازمند زمان هستند. تا این لحظه استقلال در صدر قرار گرفته اما باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی درباره نقطه قوت استقلال امسال گفت: خودم دروازه‌بان بودم و این فضا را کاملا می‌شناسم. به نظرم دروازه‌بان‌های استقلال امسال نقطه قوت هستند. حسینی عالی کار کرده و مظاهری هم دروازه‌بان بزرگی است که البته از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست. همچنین اینکه استقلال امسال یک پدیده دروازه‌بانی به نام علیرضا رضایی داشته که به نظرم بسیار خوب کار کرده. نقطه ضعف استقلال را عدم وجود هماهنگی بین بازیکنان خط هافبک و حمله می‌دانم. مهاجمان بد نیستند و مطهری خوب کار کرده اما انتظارم بیشتر بود.

رشیدی درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن گفت: آبی‌ها نباید بازی را ساده بپندارند. کرونا روی این تیم تاثیر گذاشته و از لحاظ فیزیکی بازیکنان ضعیف شده‌اند. نگاه کنید که در بازی مقابل هوادار و پیکان تا چه اندازه تیم مشکل پیدا کرده بود.

وی در پایان درباره آینده استقلال گفت: نمی‌توانم قاطعانه درباره آینده صحبت کنم زیرا با یک بیماری همه چیز زیر سوال می‌رود و تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم با رخت بستن کرونا از فوتبال اوضاع بهتر شود. درباره مدعیان قهرمانی هم باید بگویم سپاهان اوضاع بهتری پیدا کرده و می‌توان این تیم را هم در کنار استقلال و پرسپولیس مدعی دانست.

انتهای پیام//