شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد

ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد

به اعتقاد بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ویژگی مثبتی که آبی‌پوشان نسبت به سال‌های گذشته دارند، انسجام تیمی آنهاست که شاگردان مجیدی را تبدیل به مدعی اول قهرمانی کرده است.

فرد ملکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد آبی‌‌پوشان در بازی جام حذفی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی نبود، اما نکته مثبت این دیدار آن بود که استقلال به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد. آبی‌پوشان با نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول لیگ گرفتند، به لحاظ روحی و روانی در سطح عالی قرار دارند و این موضوع باعث شده است که استقلال در روزی که خوب هم نیست برنده می‌شود، اینکه استقلال تحت هر شرایطی به دنبال موفقیت است یک امتیاز خوب برای شاگردان مجیدی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد:  شرایط جام حذفی نسبت به لیگ دشوارتر بوده و ممکن است با یک اشتباه یک جام را به راحتی از دست بدهید. در جام حذفی هر بازی یک فینال به حساب می‌آید و بازیکنان حق اشتباه ندارند. پیکان هم تیم قابل احترامی است و مقابل استقلال با قدرت بازی کرد و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که بازیکنان این تیم بهره‌ای نبردند. در کل و به اعتقاد من ویژگی مثبتی که استقلال نسبت به سال‌های گذشته دارد، انسجام تیمی آبی‌پوشان است که تیمِِ مجیدی را تبدیل به مدعی اول قهرمانی این فصل کرده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که تیمِ مجیدی می‌تواند موفقیت نیم‌فصل اول را تا پایان لیگ ادامه دهد و قهرمان شود، عنوان کرد: استقلال کامل‌ترین تیم لیگ به حساب می‌آید و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. ممکن است تا حدودی به لحاظ شکل بازی عملکرد این تیم در حد عالی نباشد، ولی استقلال نتیجه گرفته است. این تیم در حال حاضر به لحاظ ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشته است که یک فاکتور بسیار مهم برای موفقیت به حساب می‌آید. برای تیمی که به دنبال قهرمانی است کسب نتیجه مهمتر از کیفیت و زیبایی فوتبال است. آبی‌پوشان علاوه بر گل‌های کمی که دریافت کردند، بیشترین گل را هم در بین تیم‌های دیگر به ثمر رساندند و  اگر در نیم‌فصل دوم همین روند را ادامه دهند، شک نکنید در پایان فصل قهرمان خواهند شد.

ملکیان در پایان گفت: همانطور که گفتم  استقلال در این فصل پتانسیل بسیار بالایی دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی در هر دو جام برخوردار است. قطعاً این تیم می‌تواند با برنامه‌ریزی درست  در هر دو جام موفق شود. تیمِ مجیدی در لیگ برتر با پرسپولیس سه امتیاز فاصله دارد و باید این فاصله را افزایش دهد، در حال حاضر همه چیز دست خود استقلال است و باید کار خودش را انجام دهد و کاری به نتایج سایر رقبا نداشته باشد. شاگردان مجیدی اگر روی بازی‌های خودشان متمرکز باشند این توانایی را دارند که چند هفته زودتر قهرمان شوند.

 

انتهای پیام/