به گزارش برنا؛ آبی‌پوشان تهرانی این هفته برای تداوم بخشیدن به روند صدرنشینی خود و آمارهای خوب‌شان مقابل ذوب‌آهن قرار خواهند گرفت. آن‌ها می‌دانند با توجه به بازی‌های نسبتا سخت رقبا در 3 هفته پیش رو، فرصت بسیار خوبی دارند تا در بازی‌های آینده‌شان با رقبا فاصله ایجاد کنند. استقلالی‌ها در دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن بسیار با انگیزه و با طراوت آن روزها اندکی دچار مشکل شدند اما با درخشش یامگا در اولین بازی‌اش توانستند 2-0 رقیب را شکست دهند. نسبت به آن روز، استقلالی‌ها انسجام بیشتری پیدا کرده‌اند و ذوب‌آهن هم روندی کاملا نزولی در پیش گرفته اما آیا به این سادگی استقلال پیروز خواهد بود؟

شرایط آبی‌ها در 2 بازی اخیر مقابل پیکان و هوادار نشان می‌دهد کرونا واقعا آن‌ها را حداقل از لحاظ بدنی تضعیف کرده. نکته‌ای که می‌تواند با همراه شدن با چاشنی انگیزه فراوان تارتار و البته شاگردانش باعث موفقیت اصفهانی‌ها شود. فراموش نکنید آن‌ها یکی از 5 برد خود را مقابل سپاهان مدعی به دست آوردند و اگر روز اوج‌شان باشد می‌توانند به برد برسند. میلاد جهانی که ستاره آن‌ها بود البته از جمع‌شان جدا شده اما رستمی و آرمان قاسمی می‌توانند در این بازی عصای دست تارتار باشند.

در نگاه او آمار کاملا به سود استقلال است اما همه چیز درون زمین مسابقه رقم می‌خورد. ذوبی‌ها با شکست پایین‌تر نمی‌آیند و فقط اختلاف‌شان را رقیب کم می‌شود. با برد هم به یک قدمی فولاد خواهند رسید. آبی‌ها هم با شکست پایین نمی‌آیند و در صورت برد و توقف پرسپولیس می‌توانند فاصله را افزایش دهند.

***

ذوب‌آهن در 10 هفته اخیر تنها 2 برد داشته. 50 درصد از بازی‌های آن‌ها با شکست به پایان رسیده.

استقلال از هفته شانزدهم در صدر بوده و این هفته حتی اگر شکست بخورد هم در صدر می‌ماند اما در صورت برد می‌تواند این رکورد را افزایش دهد.

ذوب‌آهن در 3 بازی اخیر خود تنها یک گل زده و استقلال در 3 بازی اخیر 8 گل روند خط فداعی استقلال اما به استحکام ابتدای فصل نیست و آن‌ها در 3 بازی اخیر 3 گل دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام//