شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ#آلمان

پایان پیروزی‌های متوالی بایرن مونیخ با قبول شکست سنگین برابر بوخوم

بوندس‌لیگا| پایان پیروزی‌های متوالی بایرن مونیخ با قبول شکست سنگین برابر بوخوم

دومین روز از هفته بیست‌وبیست‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت شکستی غیرمنتظره در کارنامه باواریایی‌ها آغاز شد.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگا آلمان امروز (شنبه) ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه بوخوم با نتیجه غیرمنتظره ۴ بر ۲ تن به شکست داد.

بایرن مونیخ در حالی متحمل چهارمین شکست فصلش شد که گل اول را در دقیقه نهم توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند. بوخوم گل خورده را در دقیقه ۱۴ توسط کریستوفر آنتوی آدجی پاسخ داد.

میزبان در دقیقه ۳۸ گل دومش را هم به ثمر رساند که این گل حاصل خطای هند دایوت اوپامکانو مدافع بایرن مونیخ در محوطه جریمه این تیم بود. یورگن لوکادیا بازیکنی بود که این پنالتی را برای بوخوم تبدل به گل کرد. شوک میزبان به میهمان اما به اینجا ختم نشد و این تیم تا قبل از پایان نیمه نخست دو بار دیگر هم دروازه صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را باز کرد.

کریستین گامبوا در دقیقه ۴۰ و گریت هولتمان در دقیقه ۴۴ این دو گل را برای بوخوم به ثمر رساندند. در نیمه دوم بایرن مونیخ تنها موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد که این گل در دقیقه ۷۵ توسط روبرت لواندوفسکی به ثبت رسید. به این ترتیب بایرن مونیخ پس از سه برد متوالی در بوندس‌لیگا دوباره طعم شکست را چشید.

با وجود این شکست، بایرن مونیخ همچنان با ۹ امتیاز برتری نسبت به دورتموند با ۵۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بوخوم اما با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

در چهار بازی همزمان نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ یک - ماینتس یک
گروتر فورث ۲ - هرتابرلین یک
بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - آگزبورگ ۲
اینتراخت فرانکفورت صفر - ولفسبورگ ۲

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران یاران سردار آزمون در تیم بایرلورکوزن میزبان اشتوتگارت خواهند بود.

منبع: تسنیم