شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#نقل و انتقالات#نساجی

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبر ورزشی:

سپاهان برد تا پرسپولیس انگیزه بگیرد/ تیم یحیی در نقل و انتقالات ضربه مهلکی خورد

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: دیدار مقابل نساجی قطعاً یکی از سخت ترین مسابقات پرسپولیس در دور برگشت به شمار می‌رود چون این تیم پس از شکست در سوپرجام به زمین می رود.

سپاهان برد تا پرسپولیس انگیزه بگیرد/ تیم یحیی در نقل و انتقالات ضربه مهلکی خورد
خبرورزشی -

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط پرسپولیس برای رویارویی مقابل نساجی مازندران و اوضاع برهم ریخته مدیریتی و عدم یارگیری این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط فعلی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه شرایط به گونه ای پیش نرفت که پرسپولیس بتواند به خوبی خودش را تقویت کند. این می‌تواند یک ضربه مهلک برای مدافع عنوان قهرمانی باشد. البته پرسپولیس قبل از این هم در چنین شرایطی و حتی بدتر از این بوده. روزهایی را به یاد می آوریم که پرسپولیس روی نیمکت ذخیره اش تنها دو، سه بازیکن داشت و مسابقه را با ۱۴ بازیکن در لیست نفراتش شروع می کرد. خوشبختانه امروز وضعیت به آن شکل وخیم نیست ولی خوب هم نیست.

چرا تیم یحیی به این شرایط رسید؟

در این باره زیاد صحبت شده و بارها گفتیم که پرسپولیس به لحاظ مدیریتی دچار مشکلات زیادی بوده ولی به هر حال کادر مدیریتی جدید در تلاش است تا هر کاری برای بهبودی اوضاع فعلی انجام دهد. من فکر می کنم باید به آنها مهلت بدهیم و بعد درباره آن‌ها قضاوت نهایی را انجام داد.

پرسپولیس برای بازی با نساجی چه مشکلاتی دارد؟

مهمترین مشکل شرایط روحی تیم است که متاسفانه در دیدار با فولاد نتوانست نتیجه لازم را بگیرد و سوپرجام را از دست داد. البته بازیکنان پرسپولیس آنقدر باتجربه هستند که بدانند پس از خروج از چنین وضعیتی چطور می‌توانند خودشان را به فرم مطلوب برگرداند، ولی به هر حال توقعی که از پرسپولیس می‌رود شاید فشار این شکست را بیشتر کرد و من مطمئنم کادر فنی و بازیکنان باغیرت پرسپولیس هیچ مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

حریف پرسپولیس را چقدر می‌شناسید؟

تیم نساجی جزو تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است. تیمی که توانست تا اینجا خودش را در رده نهم جدول حفظ کند، در حالی که رقابت سنگینی بین تیم‌های پایین جدول به ویژه میانه آن وجود دارد. با این همه من فکر می‌کنم شرایط روحی تیم پرسپولیس باعث خواهد شد تا این تیم یک دیدار سنگینی را مقابل نساجی برگزار کند و از طرفی من شنیدم که چند تن از بازیکنان تیم هم مصدوم هستند که از این نظر دست یحیی گل محمدی را بیشتر می بندد.

نتایج دیگر تیم ها تا چه اندازه باید برای پرسپولیس با اهمیت باشد؟

قطعاً اهمیت دارد. این هفته سپاهان با چهار گل موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد تا هم آوراژ گلش را بالا ببرد و هم سه امتیاز دیگر به پرسپولیس نزدیک شود. مس رفسنجان هم شهرخودرو را شکست داد. این نتایج می‌تواند برای پرسپولیس هم هشدار باشد و هم انگیزه ایجاد کند تا در بازی با نساجی، فارغ از همه مسائل مالی، مدیریتی و یا اتفاقات مربوط به فصل نقل و انتقالات با قدرت به میدان بروند و نتیجه لازم را بگیرند.

چقدر به برد پرسپولیس امیدوارید؟

خیلی زیاد. بازیکنان قبلا هم در چنین شرایطی بوده اند. شک ندارم پرسپولیس در نهایت احترام برای حریف مازندرانی اش می رود و سه امتیاز را با خودش به تهران می آورد.