شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

پشت پرده ماجرای اعتراض استقلالی ها

پشت پرده ماجرای اعتراض استقلالی ها

صدآنلاین : سرپرست تیم استقلال گفت: بازیکنان با درک شرایط موجود در باشگاه استقلال مشکلاتشان را خیلی دوستانه مطرح کردند چون می‌دانند تقصیری متوجه مدیریت فعلی نیست.

به گزارش صدآنلاین بیژن طاهری درباره اوضاع فعلی تیم استقلال در آستانه بازگشت دوباره به مسابقات لیگ برتر همچنین گلایه‌های بازیکنان این تیم نسبت به وضعیت اقتصادی باشگاه در پایان دیدار جام حذفی مقابل پیکان، اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال تیم استقلال چه خبر؟

شکر خدا پس از برد روحیه‌بخشی که مقابل پیکان بدست آوردیم وضعیت روحی بازیکنان در سطح مطلوبی است و همه با جدیت زیر نظر کادر فنی مشغول انجام تمرینات هستند تا یک بازی خوب دیگر را از خودشان به نمایش بگذارند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می کنید؟

ما با یکی از تیم‌های سرسخت لیگ برتری بازی داریم که البته در دور رفت توانستیم این تیم را شکست بدهیم. حالا هم کادر فنی تدابیر مخصوص به این بازی را در نظر گرفته تا در بهترین شرایط با امتیاز کامل هفته دوم را هم پشت سر بگذاریم. گرچه سرمربی تیم به همه بازیکنان گفت که بازی دشواری پیش رویمان است.

بازیکنان تیم در تمرینات حرفی از مشکلات مالی نمی زنند؟

بازیکنان از لحظه ورود تا خروج از محل تمرین فقط به دستورات کادر فنی گوش می کنند و سعی دارند بهترین عملکرد را در تمرین نمایش بدهند تا خودشان را در ترکیب اصلی قرار بدهند.