به گزارش برنا، تیم والیبال پیکان در آغاز مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا متحمل شکست شد.

سرمربی پیکان بعد از ثبت سومین شکست تیمش مقابل سایپا به رنج سنی شاگردانش اشاره کرد و گفت: هرچند که بازیکنان تیم پیکان جوان هستند اما روز به روز عملکردشان بهتر می‌شود. اشتباهات فردی و نوسانات بازیکنان عاملی از دست رفتن آسان برخی امتیازات در دیدار امروز بود. در لحظاتی از مسابقه همسطح تیم سایپا پیش‌می‌رفتیم اما چند اشتباه فردی باعث عقب افتادن تیم پیکان شد.

نیلوفر رشیدی افزود: در ست سوم تغییر ارنج داشتیم و روند بازی بهتر شد. البته از بازیکنان باتجربه تیم توقع بازی بهتری داشتم. انشاا… در بازی روز دوشنبه اشتباهات را برطرف کنیم و بتوانیم رقابت را به بازی سوم بکشانیم.

نیلوفر رشیدی درخصوص میزبانی مسابقات هم گفت: میزبانی‌های فدراسیون والیبال همیشه در سطح بالایی برگزار می‌شود. ضمن این‌که وجود سیستم ویدئوچک نقش کمک‌کننده زیادی دارد و با توجه به این‌که در رقابت‌های ملی نیز از این سیستم استفاده می‌شود، بازیکنان یاد می‌گیرند در رده‌های ملی هم از این امکانات استفاده کنند. در مجموع میزبانی بسیار خوب بود. به‌خصوص این‌که قوانینی برای ورود و خروج تیم‌ها در نظر گرفته شده است. ضدعفونی کردن سالن مسابقات و سایر امکانات در نظرگرفته شده برای میزبانی نیز عالی است.

 بخشی: به دنبال عملکرد بهتری در بازی دوم هستیم

زهرا بخشی لیبروی تیم پیکان ضمن تبریک به تیم سایپا برای پیروزی در بازی اول پلی‌آف، گفت: بازی خوبی مقابل تیم سایپا داشتیم. این تیم مهره‌های قدرتمندی در ترکیب دارد. همان‌طور که می‌دانید تیم پیکان جوان است و رنج سنی بازیکنان، زیر 21 سال است. انشاا… در بازی دوم بتوانیم عملکرد بهتری مقابل سایپا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام//