شهر خبر

طی عملیاتی در «الأنبار»؛

«حشد شعبی» مقادیری از تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کرد

«حشد شعبی» مقادیری از تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کرد

نیروهای «حشد شعبی» عراق طی عملیاتی در استان «الأنبار» موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریها از جمله چند موشک ساخت خارج را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سلسله اقدامات ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیروهای حشد شعبی به همین منظور عملیات جدیدی را در استان الانبار انجام دادند.

بر اساس این گزارش، عملیات ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در منطقه «القائم» واقع در استان الانبار انجام شد. در جریان این عملیات، نیروهای گروه مقاومتی حشد شعبی توانستند مقادیری از تسلیحات متعلق به بقایای عناصر داعش را کشف و ضبط کنند.

در همین راستا، منابع امنیتی اعلام کردند که در میان تسلیحات کشف شده تعدادی موشک ساخت خارج نیز وجود داشته است. برخی منابع اعلام کردند که ۱۷ موشک ساخت کشور اتریش در استان الانبار کشف و ضبط شده است.

روز گذشته «عدی الخدران» عضو ارشد جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص حشد شعبی و قدرت آن در این کشور مطرح کرد. عضو ارشد عصائب اهل الحق تصریح کرد: حشد شعبی از بطن یک فتوای مبارک از سوی آیت الله سیستانی در سال ۲۰۱۴ متولد شد. حشد شعبی درست در زمانی تشکیل شد که عراق از طریق داعش با یک تهدید موجودیتی مواجه شده بود.