شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

ابهام بزرگ یحیی برای مهاجمی که زیر تیغ نمی رود!

ابهام بزرگ یحیی برای مهاجمی که زیر تیغ نمی رود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی تکلیف مهاجم این تیم را روشن نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان با کمبود بازیکن و عدم جذب مهره‌های مد نظر خود در تعطیلات زمستانی لیگ برتر فوتبال دست و پنجه نرم می‌کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت با وجود ارائه اسامی ۱۲ نفر به رضا درویش مدیرعامل باشگاه برای جذب در نقل و انتقالات نیم فصل تنها با احمد گوهری به عنوان بازیکن تازه وارد تمرینات تیمش را اداره می‌کند.

گل محمدی که از کمبود مهاجم و هافبک در تیمش رنج می‌برد در حالی خواهان جذب بازیکنان درجه یک فوتبال کشور شده است که هنوز تکلیف عیسی آل‌کثیر را روشن نکرده است.

مهاجم مصدوم پرسپولیس با وجود اعلام جراحان متخصص خواستار حضور در تمرینات تیم شد. او با ارائه نامه کتبی در تمرینات تیم حاضر شد اما همچنان امکان بازی کردن برای پرسپولیس را ندارد. این در حالی است که تشخیص پزشکان درباره مصدومیت او پارگی رباط صلیبی است و باید پای خود را به تیغ جراحان می‌سپرد.

مهاجم سرخپوشان پایتخت در حالی اصرار به ماندن در لیست تیمش را دارد که هیچ پزشکی نپذیرفته است مجوز حضور او در تمرینات گروهی را بدهد اما آل کثریر اصرار به ماندن در جمع سرخپوشان دارد.

یحیی نیز این موضوع را در حالی به تعویق می‌اندازد که خودش هم به خوبی از شرایط بازیکن مصدوم پرسپولیس آگاه است اما همه چیز را به پس از گفتگوی مستقیم با ا موکول کرده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی درباره آل کثیر تعلل می‌کند که مهدی شیری را به دلایل فنی از جمع سرخپوشان کنار گذاشت و به حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی و مهدی مهدی خانی نیز در این خصوص هشدار داده است.