به گزارش برنا، محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان  گفت: پس از مسابقات جهانی نروژ، به جهت برگزاری مسابقات لیگ و همچنین اجرای چرخه ی انتخابی، اردوهای تیم ملی برگزار نشد.

وی ادامه داد: البته پس از فشار سخت تمرینات برای بازی های المپیک و رقابت های جهانی، قطعا کشتی گیران حاضر در این مسابقات نیاز به یک زمان مناسب برای ریکاوری داشتند.

گرایی در مورد اینکه با توجه به چرخه ی انتخابی تیم ملی، پس از جام تختی باید در این چرخه قرار بگیرد گفت: با تصمیم کادر فنی مقرر شد مدال آوران رقابت های جهانی پس از جام تختی به چرخه ی انتخابی تیم ملی اضافه شوند و تا آن زمان، ما در اختیار خودمان هستیم تا تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری نماییم.

وی افزود: البته تمرینات ما زیر نظر کادر فنی و با برنامه ی آن ها انجام می شود و سرمربی تیم ملی پیگیر وضعیت آمادگی جسمانی و فنی ما است.

گرایی با اشاره به تمریناتش در زادگاهش گفت: بسیار خوشحالم که می توانم با جوانان و همشهریانم در سالن کشتی سرشاخ شوم، چراکه هم یک انگیزه ای برای آن ها است و هم اینکه می توانم به نوعی دین خود را به کشتی شهرم ادا کنم.

وی در مورد برنامه آینده اش گفت: حریف اصلی من رومن ولاوسف قهرمان جهان و المپیک از روسیه است و من برای این کشتی گیر احترام زیادی قائلم چراکه بسیار توانمند است، اما شکست من در مقابل این کشتی گیر به نظر خودم یک اتفاق بود و قطعا به دنبال جبران این شکست هستم و امیدوارم در آینده بتوانم با این کشتی گیر روبرو شوم تا شایستگی های خود را نشان دهم.

دارنده 3 مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی در مورد اینکه در سال 2022 در چه رقابتی به میدان خواهد رفت گفت: البته باید اول چرخه ی انتخابی تیم ملی برگزار و نفرات برگزیده کادر فنی مشخص شوند، در ادامه هرجایی که کادر فنی صلاح بداند به میدان می روم و اگر عضو تیم ملی نیز شدم بازهم کادر فنی تصمیم خواهد گرفت که در بازی های آسیایی و یا رقابت های جهانی به میدان بروم.

گرایی که حدود یک سال است که متأهل شده است در مورد قول های مسئولان برای پیگیری شغل و مسکن گفت: مسئولان پیش از المپیک و رقابت های جهانی قول های خوبی می دهند، اما به محض اینکه مسابقات برگزار می شود، دیگر همه چیز فراموش شده تا مسابقات دیگر، در حال حاضر در جایی استخدام نیستم و شغلی ندارم و امیدوارم که وعده های داده شده عملی بشود تا ما هم بتوانیم بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهیم و برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

انتهای پیام//