شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیسان#هوندا

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد ۲۰۱۹ + تصاویر

هوندا آکورد خودرویی با قابلیت بالا، در عین حال کارآمد، اسپرت، راحت و جادار است.

به گزارش مشرق، امروزه سیستم چهار چرخ متحرک به یک فاکتور مهم برای خرید خودرو است، به همین دلیل است که افراد زیادی به سمت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور هجوم آورده اند؛ اما می‌توان یک سدان اسپرت را با این قابلیت خرید.

هوندا آکورد خودرویی با قابلیت بالا، در عین حال کارآمد، اسپرت، راحت و جادار است. فضای داخلی به خوبی طراحی شده است و به نوعی یک خودرو لوکس به شمار می آید، همچنین فضای زیادی در این سدان وجود دارد که آن را برای خانواده‌ها مناسب می‌کند.

آکورد دارای فضای ذخیره سازی ۱۶.۷ فوت مکعبی متقاطع در صندوق عقب است و صندلی‌های عقب می‌توانند برای فضای بیشتری جمع شوند. صندلی‌های عقب تقریباً شبیه خودروهای لیموزین هستند و بیش از پنج اینچ فضای پای بیشتری نسبت به آلتیما دارند.

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

علاوه بر جادار بودن، فضای داخلی آکورد با ویژگی‌ها و امکانات ویژه ای ارائه می شود؛ در حالی که چرم و تزئینات آن درجه یک هستند، امکانات ویژه ای مانند شارژر تلفن بی سیم، پشت آمپری دیجیتال و نمایشگر هدآپ باعث می‌شود آکورد نسبت به رقیب بهتر به نظر آید؛ صندلی‌های گرم‌کن و تهویه‌دار و فرمان گرم‌کن نیز وجود دارد که همیشه برای رانندگان در آب‌وهوای سردتر مناسب است.

صفحه نمایش لمسی سرگرمی بزرگ و آسان برای استفاده است و همچنین Android Auto و Apple CarPlay را ارائه می‌دهد. تجهیزات استاندارد هوندا آکورد شامل مواردی مثل چراغ‌های جلو و عقب LED، سیستم تهویه مطبوع خودکار دوگانه، نمایشگر ۷ اینچی رنگی مقابل راننده با قابلیت شخصی سازی و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند.

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

هوندا آکورد با سه پیشرانه ارائه می شود که شامل یک موتور ۴ سیلندر خطی توربو با حجم ۱.۵ لیتر است که می‌تواند ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. دیگری یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن‌متر، قوی‌ترین مدل آکورد و جانشین مدل ۶ سیلندر است. در آخر یک موتور ۲ لیتری هیبریدی ارائه می شود که به پیشرانه‌ بنزینی و یک موتوربرقی با مجموع قدرت ۲۱۲ مجهز است.

در طرف مقابل نیسان دارای سیستم ProPilot Assist است که مانند کروز کنترل تطبیقی عمل می کند.  زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر قرار دارد که ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. گیربکس مانند آکورد CVT است.

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد +عکس

ویژگی‌های راحتی مانند هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، استارت از راه دور و مانیتور هوشیاری راننده نیز وجود دارد که استاندارد هستند، در حالی که نیسان Safety Shield ۳۶۰ در مدل‌های SV متوسط ​​و بالاتر ارائه می‌شود که شامل این هشدار ترافیک عقب، نور بالای خودکار، نظارت بر نقاط کور و کمک حفظ بین خطوط می شود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران