شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جمعه#امام جمعه
گفت‌وگو|

امام جمعه پاکدشت: اقتدار دفاعی و امنیتی کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

امام جمعه پاکدشت گفت: استقلال، آزادی و عزت برای کشور و ملت عزیز ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای کشور و ملت عزیز ایران است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین در گفت‌وگو با میزان، گفت: استقلال، آزادی و عزت برای کشور و ملت عزیز ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای کشور و ملت عزیز ایران است، امروز به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران از اقتدار دفاعی و امنیتی و حتی پیشرفت در ابعاد مختلف علم و فناوری برخوردار است و حتی در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
امام جمعه پاکدشت با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، را رئیس جمهوری پر تلاش در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: رئیس جمهور خدمات خوبی به ویژه در بحث واکسیناسیون عمومی در شرایط کرونایی حاکم بر کشور انجام داده است.
 
لزومی بابیان اینکه دیپلماسی اقتصادی دولت با کلیدواژه توسعه روابط با همسایگان به‌ویژه روسیه قابل‌قبول و مورد تأیید است، اضافه کرد: دیپلماسی اقتصادی با همسایگان، گذرگاه دور زدن تحریم‌هاست.
 
امام‌جمعه پاکدشت با تأکید بر تأثیرگذاری و موج انعکاس اقامه نماز توسط آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در کاخ کرملین، تصریح کرد: اقدامات رئیس‌جمهور در ابعاد مختلف، روحیه انقلابی ملت ایران را مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد.
 
لزومی آیت‌الله رئیسی را مذهبی‌ترین و انقلابی‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، مردمی‌ترین و حزب الهی‌ترین دولت تاریخ انقلاب است، اضافه کرد: وی در دولت انقلابی دغدغه جدی حل مشکلات مردم را دارد.
 
 
 
 
انتهای پیام/