شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#برزیلی

پشت پرده منتفی شدن حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس/ رد پای چند ایرانی!

حضور مهاجم خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس در این تیم منتفی شد.

پشت پرده منتفی شدن حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس/ رد پای چند ایرانی!
خبرورزشی -

پرسپولیس با وجود نیاز به تقویت در نیم فصل و تاکید یحیی گل مذحمدی برای خرید چند بازیکن هنوز نتوانسته خودش را در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت کند.

مدیران این باشگاه با وجود اینکه قول دادند چند بازیکن را به خدمت خواهند گرفت ولی هنوز نتوانستند جز احمد گوهری گلر نیم فصل نخست صنعت نفت با بازیکن دیگری توافق کنند.

پرسپولیسی ها طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده ای با رامین رضاییان و یک مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال انجام دادند ولی در فاصله 24 ساعت تا پایان نقل و انتقالات موفق به جذب هیچ کدام از این دو بازیکن نشدند.

در مورد رامین مفصل توضیح دادیم که روند مذاکراتش با باشگاه الدحیل به چه شکل بود، ولی پرسپولیسی نشدن مهاجم برزیلی داستان جالبی دارد.

باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل بعد از تایید یحیی گل محمدی با این بازیکن و مدیربرنامه هایش صحبت های ابتدایی را انجام داد و به توافقاتی هم دست پیدا کرد.

پرسپولیسی ها حتی برای این بازیکن بلیط سفر به تهران را تهیه کردند و قرار بود صبح شنبه این بازیکن برای عقد قرارداد به ایران بیاید.

بعد از به بن بست رسیدن مذاکرات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل، ناگهان بازیکن برزیلی مدنظر پرسپولیس به مدیران این تیم اعلام کرد با قیمت قبلی که توافق کرده بود حاضر نیست به ایران بیاید و مبلغ درخواستی اش را دو برابر کرد.

نکته جالب اینجاست که باز هم باشگاه پرسپولیس حاضر شد این مبلغ را در چند قسط به این بازیکن پرداخت کند ولی مهاجم برزیلی و باشگاه پرتغالی همه پول را به صورت نقد و یکجا می خواستند. در نهایت باشگاه پرسپولیس قید این بازیکن را زد.

وقتی ماجرا را پیگیری کردیم در نهایت متوجه رد پای چند دلال ایرانی شدیم که نفوذ زیادی در فوتبال ایران دارند و این افراد که واسطه آمدن این بازیکن به ایران بودند، نقش پررنگی در منتفی شدن حضور مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس ایفا کردند.