به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آساره هداوند بازیگر با سابقه تئاتر اولین تجربه کارگردانی اش را با بازیگری فاطمه گودرزی وسیروس همتی به‌روی صحنه می‌برد. 

 نمایشنامه‌خوانی «نمایش بازی ازدواج» شنبه بیست وسوم بهمن ساعت ۲۰:۳۰ در  پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود. 

از عوامل این نمایشنامه‌خوانی می‌توان از نویسنده:ادوارد البی، مترجم:حسن فاضل، کارگردان:آساره هداوند، تهیه کننده:محمود پاکزاد و بازیگران: فاطمه گودرزی و سیروس همتی نامبرد. 

آساره هداوند عضو گروه تئاتر مانی به سرپرستی سیروس همتی بازی در نمایشهای من،زمان از حرکت می ایستد ،تانگوی تخم مرغ داغ ،الهه،شاپرک ها در خیابان،بیله دیگ بیله چغندر،

شمارش معکوس،فیش آباد،آدم های خوب،مرگ در پاییز،مجلس شب هزارو دوم،یک کمی خوشی نمایش اسپانیایی.... و همچنین دستیار اول کارگردان وبرنامه ریز نمایشهای صبح بخیر،الهه،فیش آباد،تردست،مزامزا و... به کارگردانی سیروس همتی را در کارنامه خود دارد.تقدیر بازیگری زن در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی برای نمایش "شاپرک ها در خیابان"وهمچنین تقدیر بازیگری زن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش "من" از جوایز او می باشد.

لازم به ذکر است محمود پاکزاد پیش از این تهیه کنندگی نمایش نامه خوانی آدم های خوب و نمایش هیچ کس جیمی نمیشه را تجربه کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت محترم تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام//