شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#منچستر یونایتد#منچستریونایتد

منچستر یونایتد طلسم شده!

منچستر یونایتد طلسم شده!

داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد ایمان دارد که یک نفر آن‎ها را طلسم کرده است، چون به هیچ عنوان نمی‌تواند مشکلات شیاطین سرخ را در سالیان اخیر درک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از سال ۲۰۱۷ منچستریونایتد دیگر رنگ جام را ندید و همیشه پشت سر تیم‌هایی مثل منچسترسیتی، لیورپول و چلسی در فوتبال انگلستان بود. دخیا در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید جدا شد و به الدترافورد آمد و در دو سال پایانی سرمربیگری سر الکس فرگوسن، دروازه‌بان فیکس تیم بود. بعد از رفتن فرگوسن، من یونایتد دیگر به ندرت روز خوش دید و دخیا نمی‌تواند درک کند که چرا آن‌ها به چنین روزی افتاده‎اند. 

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ در این فصل نیز اوضاع و احوال مناسبی ندارند. آن‌ها زیر نظر اوله گونر سولشر، شکست‌های تحقیرآمیزی مقابل لیورپول و منچسترسیتی در الدترافورد سپری کردند و آمدن رانگنیک نیز باعث تغییر زیادی در شرایط نشد. دخیا در گفت و گویی با El Pais راجع به سیر نزولی‌شان گفت: "فکر می‌کنم یک نفر ما را طلسم کرده است. حقیقت این است که نمی‌دانم چه خبر است، واقعا نمی‌دانم. مردم همیشه از من راجع به بحران و ناکامی ما در گرفتن جام سوال می‌پرسند و ما نیز در رختکن این سوال‌ها را از یک دیگر می‌پرسیم و فقط می‎گوئیم 'نمی‌دانیم چه خبر است." باید برای جام‌های بزرگ‌تر بجنگیم."