شهر خبر

فرمانده کل انتظامی کشور:

هیچ مشکل امنیتی در جریان راهپیمایی نداشتیم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدالله مراسم ۲۲ بهمن با نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد بر اساس آخرین گزارش ها هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

اعتمادآنلاین|

 سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  ضمن عرض تبریک به مناسب یوم الله ۲۲ بهمن اظهارکرد: مردم با حضور خود بار دیگر حماسه آفریدند و با آرمان های امام راحل تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند. از مردم عزیز که چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کردند، تشکر و قدردانی می کنم البته در این مراسم تمامی شیوه نامه های بهداشتی رعایت شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حضور شورانگیز مردم فهیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: این مراسم با نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد و همکاران بنده نیز از شب گذشته و امروز صبح با آمادگی کامل از ساعات اولیه در معابری که از قبل پیش بینی شده بود برای برقراری نظم و امنیت حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه بر اساس آخرین گزارش ها هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و این مراسم با نظم خاصی برگزار شد، تصریح کرد: همکاران ما در انتظامی کشور تا آخرین ساعاتی که مردم در معابر و میادین اصلی هستند، حضور خواهند داشت که اینجا باید از همه همکاران خدوم انتظامی در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنم.