شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#۲۲ بهمن

رییس سازمان مدیریت بحران کشور:

ناامیدکنندگان مردم جمعیت امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ببینند

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ناامیدکنندگان مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی باید حضور مردم در جشن امروز انقلاب را خوب ببینید تا بیش از این آب در هاون نکوبند.

اعتمادآنلاین|

اسماعیل نجار که به همراه خانواده‌اش در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حاضر شده بود اظهارکرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به چهل و سه سالگی خود رسید و ما شاهد آن هستیم که امروز علیرغم تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها و سنگ اندازی‌هایی که بدخواهان در مسیر این انقلاب مردمی داشتند، جمهوری اسلامی ایران روزبه روز مسیر عزت و سربلندی را طی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا و برگزاری خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اظهارکرد: در این شرایط مردم سنگ تمام گذاشتند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب حضور یافتند. من به آنهایی که دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی هستند و احساس ناامیدی از آن دارند،می‌گویم جمعیت امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و سراسر کشور را ببینند و بیش از این آب در هاون نکوبند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اجرای پروتکل های بهداشتی در راهپیمایی امروز نیز گفت: ما در سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرده بودیم که آماده هرگونه همکاری با دستگاه ها و نهادهای برگزار کننده مراسم هستیم. خوشبختانه راهپیمایی با شکوهی برگزار شد و آنطور که من در طول مسیر دیدم و البته گزارش هایی که وجود دارد، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از سوی حاضران در این مراسم بسیار خوب است.