به گزارش برنا؛ مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در آئین گرامیداشت نهمین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر و افتتاح سالن ورزشی شهر خلیفان مهاباد افزود: بسیاری از طرح‌های ورزشی در سال‌های گذشته به دلایل مختلفی راکد و بدون استفاده مانده که تکمیل آنها در اولویت فعالیت های وزارتخانه است.

وی ادامه داد: سالن ورزشی خلیفان یکی از طرح‌های نیمه تمام بود که تکمیل و بهره برداری آن در ایام الله دهه فجر از پنج ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته بود.

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی نسبت به میانگین کشوری پائین‌تر بوده و این میزان برای بانوان نیز کمتر از حد انتظار بوده که امیدواریم با تکمیل طرح های نیمه تمام این کمبودها تا حدودی جبران شود.

کاظمی‌پور اضافه کرد: استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی و دولتی در راستای تقویت ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی نیز از دیگر برنامه های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان است.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم گفت: تمام تلاش مسوولان باید در راستای ارایه هرچه بیشتر خدمات به مردم و جلب رضایت آنان باشد.

امیر قادری با بیان اینکه مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است، اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رشادت و جانفشانی شهدای دوران جنگ و دفاع مقدس حاصل شده و شایسته است مسوولان هم برای ارتقای شاخص های توسعه ای و رفاه بیشتر مردم از جان مایه بذارند.

وی تاکید کرد: افتتاح سالن ورزشی خلیفان از مطالبات بحق مردم بود که به مناسبت ایام الله دهه فجر تقدیم ورزش دوستان منطقه شد.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده که در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به همین مناسبت بیش از ۴۰ طرح مختلف با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان مهاباد افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام