شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

طنین بانگ الله اکبر تا ساعاتی دیگر در سراسر ایران

طنین بانگ الله اکبر تا ساعاتی دیگر در سراسر ایران

مهر نوشت:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: همـزمان بـا گلـبانگ تـکبیـر، کـران تا کـران آسـمان ایـران نــوربـاران می‌شـود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم ایران دعوت کرد در مراسم گلبانگ الله اکبر که ساعت ۲۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کنند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به شکرانۀ چهل و سه سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدت‌های فجر آفرینان انقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دل‌انگیز و روح‌بخش گلبانک تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان نورباران می‌شود.

اللّه اکبر؛ به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی

الله اکبر؛ به چهل و سه سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت

الله اکبر؛ به چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایه سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمۀ معصومین «علیهم السلام»

الله اکبر؛ به چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر

الله اکبر؛ به چهل و سه سال فتح قله‌های رفیع عزت و شرافت

الله اکبر؛ به چهل و سه سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی

الله اکبری؛ به بلندای تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی

الله اکبری؛ به بلندای راست قامتان جاودانۀ تاریخ

الله اکبری؛ به بلندای تاریخ چهل و سه ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی

بانگ الله اکبر تا ساعاتی دیگر در سراسر ایران طنین انداز می‌شود

ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی همزمان با نورباران آسمان ایران زمین، با مدد از دَم قدسیایی شهدا و امام شهدا، با فریادهای کوبندۀ «الله‌اکبر» خود به یاد تکبیرهای بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را بار دیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت‌های مسلمان و ستمدیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه خواهد انداخت.

ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی به یکباره می‌خروشد و از اقیانوس بیکران ملت به پاخاسته و مصمم ایران ندای الله اکبر را که تجلی بخش وحدت کلمه امت سربلند ایران اسلامی است سر می‌دهد. «الله اکبری» که از اعمال وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی بپا خاست و تمامی کاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران کرد.

ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، پشت بام و تراس و پنجره‌های منازل و اماکن، تکایا و حسینیه‌ها و در خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگوار و سربلند ایران اسلامی می‌خواهد تا بار دیگر در آستانۀ چهل و سومین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر سر داده و انسجام خود را با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به اثبات برسانند و در راستای اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.

۲۱۲۱۷