متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

««بسم الله الرحمن الرحیم»

بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با عشق به کلام و پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه »  خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت » را در همه جای این میهن معنا بخشیدند.

دهۀ فجر، کلید گشایندۀ درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را  پیش روی ملت مبارز و قهرمان ایران روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

در چهل و سـومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «جشــن ملـــی ۱۴۰۰»  شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی  و  انقلابی مردمی  بوده که در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌ طلب شد.

 مراسم  یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور در بیش از ۱۵۰۰ شهر و بیش از ۳۰۰۰۰ روستا به صورت همزمان رأس ساعت ۰۹:۳۰ صبح ( روز جمعه ۲۲ بهمن )  با رعایت تمامی دستور العمل ها و نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی به صورت موتوری ـ خودرویی خانوادگی و در سایر شهر ها با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی ایران از مسیرهای اعلامی،  برگزار می شود.

مراسم  ۲۲ بهمن در تهران به صورت موتوری ـ خودرویی خانوادگی، رأس ساعت ۰۹:۳۰ صبح از مسیرهای دوازده گانۀ اعلامی آغاز، و به سمت میدان بزرگ آزادی خواهد بود.

 مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی با اجرای برنامه های ویژه،  ساعت ۱۱:۰۰ صبح به اتمام رسیده و در ادامه، مراسم  &#۳۹;حضرت آیت الله دکتر رئیسی&#۳۹;  «رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران»  به‌عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن تهران، در مصلی  امام خمینی  «رحمت الله علیه» ساعت۱۱:۳۰ دقیقه،  سخنرانی خواهند کرد.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی کند تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه مراسم یـوم‌الله ۲۲ بهمـن و رزمایش اقتدار و افتخار «شـکـوه وحــدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه»، شهدای گرانقدر و مقـام معظـم رهبـری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»  تـجـدیـد بیـعت کنند.»

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار می شود