شهر خبر

سلطانی: برخی نتایج لیگ برتر والیبال منطقی نیست

سلطانی: برخی نتایج لیگ برتر والیبال منطقی نیست

مدیرفنی تیم والیبال سایپا گفت:‌ تیم‌هایی که نمی‌توانند از توانایی مربیان و بازیکنان خود استفاده کنند، دست به کارهای زشتی می‌زنند و نتایجی در لیگ رقم می‌خورد که اصلا منطقی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهمن سلطانی، مدیرفنی تیم والیبال سایپا در مورد دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: متاسفانه تیم‌هایی که نمی‌توانند از توانایی مربیان و بازیکنان خود استفاده کنند، دست به کارهای زشتی می‌زنند و نتایجی در لیگ رقم می‌خورد که اصلا منطقی نیست.

مدیرفنی تیم والیبال سایپا ادامه داد: در هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ برتر برای تیم‌هایی که صعودشان به پلی‌آف قطعی است، طبیعی است که از بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند ولی تیم‌های بالای جدول در این هفته از لیگ برتر با استفاده از بازیکنان ذخیره خود، نتایج عجیبی را رقم زدند. در ورزش باید پاک زندگی کرد و با شرافت بود.

سلطانی گفت:‌ مربیانی در لیگ هستند که نتوانستند از بودجه‌ای که در اختیار دارند به نحو احسن استفاده کنند. برخی بازیکنان به من خبر دادند تماس‌های مشکوکی از کادر فنی تیم حریف داشتند که به آنها گفته شده بود با انرژی کمتر بازی کنند.

وی تصریح کرد:‌ تیم سایپا هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، میهمان هورسان رامسر بود. ما در تهران تست کرونا دادیم و با پاسخ منفی کل تیم راهی رامسر شدیم. در رامسر از طرف فدراسیون به ما اطلاع دادند که باید دوباره تست بدهیم که نتیجه آن،‌ مثبت شدن نتیجه 7 نفر از اعضای تیم بود. ما بعد از بازی و در تهران دوباره تست دادیم که نتیجه آن منفی بود. این اقدامات،‌ مشکوک است.

انتهای پیام/