شهر خبر

با برگزاری ۲ کنسرت پاپ؛

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم بهمن با اجرای ۲ کنسرت در بخش موسیقی پاپ به خوانندگی علی زند وکیلی و میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی از روز چهارشنبه بیستم بهمن با اجرای ۲ کنسرت در بخش موسیقی پاپ به خوانندگی علی زند وکیلی و میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد که در اولین روز از برگزاری این رویداد موسیقایی تلاش شد تا در شلوغ ترین بخش جشنواره پروتکل‌های بهداشتی مربوط به برگزاری کنسرت‌ها توسط دست اندرکاران رعایت شود. این در حالی است که تماشاگران برای ورود به سالن می بایست کارت واکسن خود را به متصدیان چک بلیت ارائه می دادند.

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

برگزاری این رویداد موسیقایی در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر در حالی بود که فقط ۳۰ درصد از ظرفیت سالن میلاد نمایشگاه در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود. چرا که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای اخیر که کشور تحت پوشش سویه جدید ویروس کرونا قرار گرفته، شرایط سخت گیرانه‌تری برای برگزاری اجراهای هنری در سالن‌های بزرگ در نظر گرفته شده است. این در حالی است ک مرکز بهداشت غرب تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی گروه اجرایی نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های میزبان کنسرت های پاپ جشنواره موسیقی فجر هستند.

بر اساس برنامه ریزی های که انجام گرفته بود، بخش پاپ سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با پذیرش ۳۰ درصدی تماشاگران و برگزاری کنسرت علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

قطعه‌های «نقاب»، «باهار شیراز»، «برگرد»، «قرار من»، «صنم»، «شهزاده رویا»، «گل سرخ»، «لالایی» از جمله قطعاتی بودند که در کنسرت علی زندوکیلی با همراهی شایان ریاحی نوازنده درامز، فرزاد کبیری نوازنده تار، سه‌تار، باغلاما، افشین بابایی نوازنده کوبه‌ای، پرهام لردی‌فرد نوازنده گیتار، حسین امیدی نوازنده کیبورد، آیدین صادق‌زاده نوازنده گیتار باس، سحاب علم کمانچه و امید غفاریان نوازنده پیانو اجرا شدند.

در دومین نوبت از اجراهای روز اول بخش موسیقی پاپ سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز میثم ابراهیمی دیگر خواننده شناخته شده کشورمان برنامه‌ای را پیش روی مخاطبان قرار داد.

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

این خواننده موسیقی پاپ که در طول اجرا از مخاطبانش می خواست تا حین اجرای برنامه ماسک خود را روی صورت نگه دارند در بخش های مختلف کنسرت خود قطعاتی چون «گل رز»، «من می‌خوام مال تو باشم»، «روشن کن»، «تو عشق دلمی»، «لجبازی»، «عروسک»، «سنگدل» را اجرا کرد.

طبق جدول ارائه شده در بخش موسیقی پاپ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن گروه «ماکان» ساعت‌های ۱۹ و ۲۲، روز جمعه ۲۲ بهمن علی یاسینی در ساعت های ۱۹ و ۲۲، روز شنبه ۲۳ بهمن علیرضا طلیسچی در ساعت ۱۹ و فرزاد فرخ در ساعت ۲۲، روز یکشنبه ۲۴ بهمن ناصر زینعلی ساعت‌های ۱۹ و ۲۲، روز دوشنبه ۲۵ بهمن بهنام بانی در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ و روز سه شنبه ۲۶ بهمن برادران آرش و مسیح ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ و روز جمعه ۲۹ بهمن رضا بهرام ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.

چراغ موسیقی فجر روشن شد/ استقرار تیم نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.