به گزارش برنا؛ این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) آغاز شد.

در ادامه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و معتمدکیا مشاور امور رسانه وزیر ورزش در حضور معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان معارفه شدند.

سپس وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت :با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امسال راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود، ورزشکاران و جوانان در کنار آحاد مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضور حداکثری داشته باشند.

دکتر سید حمید سجادی تاکید کرد :در جهت پاسداشت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، باید تلاش کنیم، ضمن سرعت بخشیدن به رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، در دو حوزه ورزش وجوانان نشاط وشادابی را در کشور گسترش دهیم.

وی افزود: همه ما باید در هر شرایطی آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم و سفرهای استانی که برای مسوولان دو حوزه ورزش و جوانان پیش بینی می شود، باید زمینه ای برای خدمت رسانی و اجرای برنامه های تحول آفرین باشد .

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش احترام به پیشکسوت و توجه ویژه به فعالان پرسابقه ی دو حوزه ورزش وجوانان را بسیار مهم دانست و بیان کرد : در آموزه های دینی و ورزشی ما توجه به بزرگان و پیشکسوتان در بخش های مختلف بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و این مهم باید از خود مجموعه سیاستگذاران، مدیران و برنامه ریزان این وزارتخانه به عنوان الگو در خانواده ورزش و جوانان تسری پیدا کند .

وی همچنین در خصوص انتصاب مدیران جدید وزارت ورزش و جوانان تعامل، همدلی ، صداقت باهدف رشد وتعالی ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود : همه ما برای یک هدف و آنهم ایرانی قدرتمند و مقتدر گردهم آمده ایم و در این راستا باید اهتمام ویژه داشته باشیم .

دکتر سید حمید سجادی در این نشست گزارشی در خصوص دستاوردهای سفر اخیرش به المپیک زمستانی به میزبانی کشور چین اشاره کرد و دیدار با مسوولان ورزشی حاضر در این رویداد را بسیار مثبت خواند.

در ادامه این جلسه معاونین ومدیران حاضر ضمن تبیین برنامه های حوزه کاری خود به تشریح مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام//