شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#وزارت#نفت

برگزاری نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت و انتصاب اعضای جدید

برگزاری نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت و انتصاب اعضای جدید

اعضای جدید شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکصد و پنجمین نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت با حضور مهدی علی‌مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، مهدی علی‌نژاد عضو شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، زینب قیصری مشاور وزیر نفت در امور بانوان، مدیران منابع انسانی و رؤسای ورزش چهار شرکت اصلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اعضای جدید شورا، احکام انتصاب امضا شده از سوی جواد اوجی، وزیر نفت را از مهدی علی‌مددی، رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت دریافت کردند.

منصور قنبرزاده (مدیر کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، دبیر و عضو شورا)، زینب قیصری (مشاور وزیر نفت در امور بانوان)، مهدی علی‌نژاد (معاون سابق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان)، حسن رنگرز (مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و قهرمان ملی وزارت نفت)، فاطمه نعمتی‌نیا(عضو سابق تیم ملی شنا و بسکتبال بانوان)، علیرضا پاکدل (رئیس فدراسیون هندبال)، حجت‌الله طالبی(مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، محمد حسین ساعتیان (سرپرست توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز)، ناصر مولایی (مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت) و حمیدرضا ذنوبی (مدیر منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش) به‌عنوان اعضای جدید شورای مرکزی ورزش وزارت نفت هستند.

* تلاش وزارت نفت برای حفظ تیم فوتبال آبادان

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر،  فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بیانگر روحیه خودباوری ملت بزرگ ایران دانست و گفت: از اینکه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت با ترکیب کنونی و با حضور افتخارآفرینان ورزش کشور شکل گرفت، بسیار خرسندیم.

وی بر ضرورت اجرای سیاست‌های عدالت‌محور در حوزه فعالیت‌های ورزشی کارکنان صنعت نفت تأکید کرد و افزود: رعایت عدالت در بهره‌مندی کارکنان و خانواده آنان از امکانات و خدمات ورزشی، یکی از اهداف ما در حوزه ورزش وزارت نفت است.

معاون وزیر نفت با اشاره به لزوم مشارکت کارکنان قرارداد مدت موقت و خانواده تحت تکفل آنها در فعالیت‌های ورزشی، مسابقات و المپیادهای وزارت نفت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما، توزیع عادلانه امکانات و بهره‌مندی تمامی کارکنان (اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری) از تسهیلات است، در شورای مدیران نیز بر این اساس هدف‌گذاری شده است و در تلاش هستیم با راهکارهایی ضمن رعایت تناسب و هماهنگی در بهره‌مندی پرسنل از امکانات، این هدف را تحقق بخشیم.

علی‌مددی به تیم فوتبال نفت آبادان اشاره کرد و افزود: آبادان برای مردم ایران تداعی‌کننده فوتبال و علاقه مردم این شهر به فوتبال است. وزارت نفت نیز برای حفظ تیم فوتبال نفت آبادان در این شهر، تلاش فراوانی کرده است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که شاهد موفقیت و افتخارآفرینی روزافزون این تیم باشیم.

وی افزود: فوتبال در آبادان، نشاط و شادی را برای مردم آبادان به ارمغان می‌آورد و شادی مردم در این شهر، بالاترین مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود.

* رونق دوباره فعالیت‌های ورزشی در صنعت نفت

منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، دبیر و عضو شورای مرکزی ورزش هم در این نشست با تبریک فرا رسیدن اظهار داشت: از اینکه پس از وقفه‌ای طولانی شاهد برگزاری نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت هستیم، بسیار خرسندم.

وی با اشاره به ازسرگیری فعالیت‌های ورزشی در وزارت نفت گفت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر سبب کاهش فعالیت‌های ورزشی شد، اما پیش از آن، به‌واسطه ابلاغ دستورالعمل‌هایی، ورزش و فعالیت‌های ورزشی با محدودیت و چالش جدی مواجه شده بود. خوشبختانه با استقرار دولت جدید، این دستورالعمل‌ها لغو شده و شاهد رونق دوباره‌ی فعالیت‌های ورزشی در وزارت نفت هستیم.

* خبر خوش برای کارکنان ورزش‌دوست قرارداد مدت موقت

در این نشست، با موافقت اعضای شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، مشارکت کارکنان قرارداد مدت موقت و خانواده تحت تکفل آنها در فعالیت‌های ورزشی، مسابقات و المپیادها (با تأمین منابع مالی و الزام صدور بیمه ورزشی مورد تأیید فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی  شرکت مربوطه) تصویب شد.

بنا بر مصوبه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، کارکنان قرارداد مدت‌موقت که پیش از این امکان حضور در المپیادهای ورزشی صنعت نفت را نداشتند، می‌توانند مانند کارکنان رسمی در این مسابقات شرکت کنند.

شورای مرکزی ورزش در این نشست درباره نحوه پرداخت حق‌الزحمه مربیان، داوران و دیگر عوامل برگزارکننده مسابقات ورزشی، هزینه‌های مربوط به البسه و تجهیزات ورزشی مربوط به مسابقات و المپیادهای ورزشی نفت، بحث و تبادل نظر کردند و بودجه ورزش چهار شرکت نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی را هم تصویب کردند.

انتهای پیام/