شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#برگزاری مسابقات

برگزاری مسابقات بدنسازی نچرال بدون مجوز فدراسیون و اداره کل استان تهران/ کی بود کی بود؟ من نبودم!

برگزاری مسابقات بدنسازی نچرال بدون مجوز فدراسیون و اداره کل استان تهران/ کی بود کی بود؟ من نبودم!

مسابقات بدنسازی نچرال (سلامت) در حالی برگزار می‌شود که هیچ مجوزی از سوی فدراسیون بدنسازی، هیئت استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان تهران برای برگزاری آن صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سومین دوره مسابقات بدنسازی نچرال (سلامت) در دسته‌های مختلف وزنی و قدی از امروز (چهارشنبه - 20 بهمن) آغاز شده و تا روز جمعه 22 بهمن ماه در تهران پیگیری می‌شود.

استارت این مسابقات در حالی زده شده که هیچ مقام مسئول و هیچ سازمان و فدراسیونی، برگزاری آن را بر عهده نگرفته و به نظر می‌رسد برگزاری این رویداد غیر قانونی است.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: «من دیروز نامه‌ای را به فدراسیون بدنسازی فرستادم و رونوشت آن را نیز برای معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین حراست وزارت ورزش ارسال کردم تا در جریان قرار بگیرند. پس از این نامه، رئیس فدراسیون بدنسازی پاسخ داد که این فدراسیون هیچ مجوزی برای برگزاری این رویداد نداده و در واقع برگزاری آن غیر قانونی است.»

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی نیز امروز در این باره عنوان کرد: «ما در فدراسیون کمیته‌ای به نام «کمیته سلامت» نداریم و مسابقات نیز زیر نظر ما نیست. باید ببینید مسابقات تحت نظر کجا برگزار می‌شود و از چه نهادی مجوز برگزاری آن گرفته شده است. معمولاً هر رویدادی که در تهران برگزار می‌شود، باید مجوز لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان صادر شود، مگر اینکه آن اداره کل نیز مجوز نداده باشد.»

در همین خصوص قناعتی رئیس هیئت بدنسازی استان تهران گفت: «ما گروه و کمیته‌ای به نام «سلامت» یا همان نچرال در تهران نداریم. در واقع وقتی فدراسیون چنین کمیته‌ای ندارد، ما نیز نداریم.»

تصویر پوستر مسابقات برای اداره کل نیز ارسال شد که یکی از مسئولان مربوطه اعلام کرد که حراست اداره کل نیز برای برگزاری این رویداد هرگز مجوزی صادر نکرده است.

به گزارش تسنیم، برگزاری چنین رویدادی با تعداد نفرات بسیار زیاد از اتفاقات عجیب ورزش کشور طی روزهای اخیر محسوب می‌شود و لزوم رسیدگی مسئولان به چنین اتفاقی را نمایان می‌کند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که هیچ فاصله‌گذاری اجتماعی در تصاویر منتشر شده وجود ندارد و پروتکل‌های بهداشتی نیز البته به جز زدن ماسک، رعایت نمی‌شود.

بدنسازی و پرورش اندام ,

 

انتهای پیام/