به گزارش برنا از خراسان جنوبی، علیرضا محمودی راد در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه افزایش آمار بیماران بدحال نیاز به خدمات ویژه بخش آی سی یو، اکسیژن تراپی و سایر داروها بیشتر خواهد شد اظهار داشت: این مسائل باعث افزایش فرسودگی پرسنل، کادر درمان و پزشکان بیمارستان و همچنین فرسایش سیستم های تاسیساتی، ساختمانی و...خواهد شد.

 وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در جامعه باعث زمین گیر شدن افراد و فلج شدن وضعیت اقتصادی و اجتماعی می شود خاطرنشان کرد: واکسیناسیون یکی از روش های توصیه شده جهت از پیشگیری از ابتلاء و کاهش عوارض کرونا است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی ولی عصر(عج) بیرجند افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور در مجالس و تجمعات به دلایل مختلف، یکی از اصول اولیه پیشگیری از ابتلاء و شیوع کرونا است.

محمودی راد با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون کرونا و خصوصاً تزریق دوم سوم واکسن تصریح کرد: با تکمیل واکسیناسیون کرونا، ابتلاء به کرونا کمتر می شود و اگر مبتلاء شدیم به سمت بدحالی نرویم و اگر نیاز به بستری شد عوارض کمتری دامنگیر ما شود.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند با بیان اینکه به دنبال شیوع موج جدید کرونا که عمدتاً از سوش امیکرون است آمار بستری کرونا مثبت در بیمارستان از 8 الی 10 بیمار به 60 بیمار افزایش یافته است گفت: متاسفانه آمار بیماران بدحال نیز به نسبت بالا می رود و این مسئله شرایط را بدتر خواهد کرد.

انتهای پیام