شهر خبر
اختصاصی میزان|

همراهی قوه قضاییه با مجلس پیرو حقوق از دست رفته بورسی؛ از اضافه شدن «شعب جدید» تا بررسی دست به نقد تخلفات قبل از تدوین گزارش نهایی

رئیس «کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه» در مجلس با اشاره به اقدامات دستگاه قضا پیرو تعامل و همکاری با کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه و اهتمام ویژه رئیس دستگاه قضا مبنی بر شناسایی تخلفات در این حوزه، گفت: رئیس دستگاه قضا در این جلسه به صراحت تاکید کردند که قوه قضاییه آماده همراهی با کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه است.
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات دستگاه قضا پیرو تعامل و همکاری با کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه و اهتمام ویژه رئیس دستگاه قضا مبنی بر شناسایی تخلفات در این حوزه، بیان داشت: بعد از تصویب تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در مجلس، ما جلسات متعددی را با همکارانمان و مسئولین سازمان بورس برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: با این حال بنده معتقدم جلسه کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، یکی از کاربردی‌ترین و بهترین جلسات این کمیته برشمرده می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در این جلسه دغدغه‌های اعضای کمیته تحقیق و تفحص با رئیس دستگاه قضا در میان گذاشته شد، بیان داشت: در این جلسه ما از فرمایشات بسیار ارزشمنده حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با ادامه کار کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه بهرمند شدیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در مجلس تاکید کرد: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در این جلسه برای ادامه کار کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه نکاتی را مطرح کردند که باعث دلگرمی اعضای این کمیته شد. همچنین این اظهارات باعث شد تا اعضای کمیته با ذوق و شوق بیشتری تحقیق و تفحص از بازار سرمایه را ادامه دهند.
 
همراهی قوه قضائیه با مجلس پیرو حقوق از دست رفته بورسی؛ از اضافه شدن «شعب جدید» تا بررسی دست به نقد تخلفات قبل از تدوین گزارش نهایی

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این جلسه به صراحت تاکید کردند که قوه قضاییه آماده همراهی با کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه است.

موسوی لارگانی بیان داشت: همچنین حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در این جلسه تاکید داشتند، علی رغم اینکه ما شعبه‌ای ویژه برای بررسی تحقیق و تفحص از بازار سرمایه داریم باز می‌توانیم شعبات دیگری در این بخش اضافه کنیم.
 

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در مجلس تاکید کرد: رئیس دستگاه قضا همچنین تاکید داشتند که اگر کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در حین بررسی‌های خود به تخلفی دسترسی پیدا کرد، قبل از اینکه گزارش کمیته در صحن علنی مجلس قرائت شود، قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا به این تخلفات به سرعت رسیدگی کند تا با افراد متخلف و خاطی برخورد شود بنابراین این مسئله به واقعیت بشارت خوبی بود و به اعتقاد بنده باعث می‌شود تا اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه دلگرمی لازم را در این بخش داشته باشند.
 
 
همراهی قوه قضائیه با مجلس پیرو حقوق از دست رفته بورسی؛ از اضافه شدن «شعب جدید» تا بررسی دست به نقد تخلفات قبل از تدوین گزارش نهایی
این نماینده مجلس بیان داشت: بنابراین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه با رئیس دستگاه قضا جلسه بسیار مطلوبی بود و ما به این امید به این تحقیق و تفحص ورود کردیم که حقوق از دست رفته مردم در این بازار احصا شود.
 

انتهای پیام/