شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فولاد

یک تیم می‌خواستند مرا تخریب کنند | عملکردم را از استراماچونی، فکری و مجیدی بپرسید

آرش رضاوند که تنها با یک‌بازی برای فولاد یک‌جام قهرمانی به کارنامه‌اش اضافه کرده در گفت‌وگو با همشهری از شرایط سخت این فصلش در استقلال گفته است.

آرش رضاوند

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ آرش رضاوند تنها چند روز بعد از پیوستن به فولاد توانست قهرمانی در سوپرجام را با این تیم جشن بگیرد. او بعد از جدایی از سایپا و حضور در استقلال، خیلی زود توانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و جالب اینجاست که در زمان مربیگری استراماچونی، فکری و مجیدی جزو بازیکنان ثابت تیمش بود.

فصل جاری اما برای رضاوند خوب شروع نشد تا او تحت فشار برخی از سایت‌ها و پیج‌های هواداری قرار بگیرد. در نهایت رضاوند بدون اینکه صحبتی در مورد این اتفاقات کند، به‌صورت قرضی از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد و به اهواز رفت. بعد از قهرمانی فولاد در سوپرجام، دقایقی با رضاوند در میکسدزون ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

*بازی با پرسپولیس چطور بود؟

بازی خوب و پرهیجانی بود و خدا را شکر که در نهایت فولاد قهرمان شد.

*پرسپولیس را چطور دیدی؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. آنها چند بازیکن خودشان را در اختیار نداشتند که طبیعتا این موضوع در روند بازی پرسپولیس تأثیرگذار بود ولی نکته مهم این است که فولاد بازی بسیار حساب شده و خوبی را انجام داد. کاملا مشخص بود که جواد نکونام روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده است.

*چرا بازی تا این حد پربرخورد و پرحاشیه بود؟

مسابقاتی که به‌صورت تک‌بازی است ممکن است با چنین وضعیتی مواجه شود. به هر حال هر دو تیم دوست داشتند در این جام قهرمان شوند.

*فکر می‌کنی فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را تجربه کند؟

فولاد تیم خوبی است و کادر فنی و باشگاه هم تلاش کردند تا با جذب بازیکنان جدید، قدرت فنی تیم را بیشتر کنند. از طرفی ساختار باشگاه فولاد هم یک ساختار حرفه‌ای است و امیدوارم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

*می‌گویند او مربی سختگیری است؟

این سختگیری‌ها برای حفظ نظم و شخصیت دادن به تیم است که در زمین مسابقه منجر به موفقیت فولاد می‌شود.

*در مورد جدایی از استقلال صحبت کن. چه اتفاقاتی رخ داد که جدا شدی؟

این مسئله دیگر تمام ‌شده است. من به‌صورت قرضی به فولاد آمدم و امیدوارم بتوانم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به فولاد کمک کنم.

*امسال برخی انتقادها از عملکرد تو صورت گرفت که ظاهرا بابت این موضوع ناراحت هستی؟

زیاد دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. کارنامه من مشخص است و در این مدتی که در استقلال بودم با مربیانی چون استراماچونی، محمود فکری و فرهاد مجیدی کار کردم. می‌توانید در مورد عملکرد من از آنها سؤال کنید. همیشه دوست داشتم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند در همه بازی‌ها صد باشد. متأسفانه امسال از همان ۳‌بازی اول که لیگ را با برد شروع کردیم برخی فشارها روی من ایجاد شد که برایم عجیب بود، این در حالی است که طبق آمار جزو بازیکنان خوب تیم بودم.

*آن اتفاقات در روحیه تو تأثیر گذاشت؟

من کار خودم را انجام می‌دادم. اتفاقا این موضوع را هم پیگیری کردم و می‌دانم چه افرادی با چه نیتی دنبال تخریب من بودند. واقعا آنها یک تیم بودند که در چند جای مختلف می‌خواستند من را تخریب کنند. من نخستین بار بود که با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شدم ولی واقعا برایم مهم بود. آنها افراد کوچکی هستند که دوست ندارم در موردشان صحبت کنم.

*رفتار کادر فنی استقلال و هم‌تیمی‌هایت با تو چطور بود؟

واقعا خوب بود. من هیچ مشکلی در این زمینه نداشتم.

*همکاری با نکونام چه تاثیری در آینده‌ات خواهد داشت؟

من چند روز است که به تیم اضافه شده‌ام و نیاز به زمان دارم تا با تفکرات این مربی بیشتر آشنا شوم. نکونام بدون شک جزو مربیان خوب فوتبال ایران است. او در دوران بازیگری با مربیان زیادی کار کرده و مطمئن هستم که زیرنظر این مربی پیشرفت خواهم کرد.