شهر خبر

رسانه‌های اسرائیلی کدام بخش از سخنان سیدنصرالله را بازتاب دادند؟

رسانه‌های اسرائیلی کدام بخش از سخنان سیدنصرالله را بازتاب دادند؟

رسانه‌های صهیونیستی طبق معمول به بازتاب و تحلیل سخنان دبیر کل حزب‌الله پرداختند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اظهارات سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان چه در سخنرانی‌هایی که وی به مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهد و چه در گفتگوهای ویژه او همواره بازتاب زیادی در رسانه‌های صهیونیستی دارد.

در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته نیز مصاحبه دبیرکل حزب الله با شبکه العالم را مورد بررسی قرار دادند. این رسانه‌ها تاکید کردند که دبیر کل حزب الله موضوعات بسیار مهمی را بیان کرد که مهمترین آنها موضوع سامانه‌های پدافند هوایی حزب الله است.

خبرنگار امور عربی شبکه «کان» رژیم صهیونیستی در بازتاب سخنان سید حسن نصرالله به تجاوز اسرائیل به حومه جنوبی بیروت در آگوست 2019 اشاره کرده و گفت: در آن زمان نصرالله تهدید کرده بود که حزب‌الله هرگونه هواپیمایی که وارد خاک لبنان شود را سرنگون خواهد کرد.

وی افزود: نصرالله امروز در گفتگو با شبکه العالم نیز اعلام کرد که فعال سازی سامانه‌های پدافندهوایی نتایج بسیار خوبی به همراه دارد و تعداد پهپادهای اسرائیلی که به آسمان لبنان تجاوز می‌کنند کمتر شده است. نصرالله همچنین گفت که مثلاً در منطقه بقاع هر یک ماه یا دو ماه یک پهپاد اسرائیلی به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند و همچنین پهپادهایی که به سمت جنوب و ضاحیه بیروت حرکت می‌کنند مسیر خود را تغییر می‌دهند و این امر در نتیجه تغییر سیاست قواعد بازی است.

این خبرنگار صهیونیست تاکید کرد: نصرالله موضوعات بسیار مهمی را مطرح کرد و درباره تهدیدهای اسرائیل علیه ایران گفت که اسرائیل و همچنین آمریکا از هرگونه تحرک و تجاوز علیه ایران می‌ترسند.

وبسایت شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به گفتگوی شب گذشته سید حسن نصرالله با شبکه العالم اشاره کرد؛ جایی که سید حسن نصرالله گفته بود: ما به دنبال جنگ نیستیم اما ترسی هم از آن نداریم.

این وبسایت اسرائیلی افزود: نصرالله اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی حزب الله فعالیت اسرائیل در آسمان لبنان را کاهش داده است و همچنین درباره توافق هسته‌ای گفت که هرگونه جنگ با ایران مغایر با منافع آمریکاست.

دبیر کل حزب الله شب گذشته در گفتگوی ویژه خود با شبکه ایرانی العالم با بیان اینکه از زمان فعال شدن سامانه پدافند هوایی حزب الله تحرکات پهپادهای دشمن صهیونیستی در آسمان لبنان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است تاکید کرد: مطمئناً موارد پنهانی برای غافلگیر کردن دشمن در هر جنگ آینده وجود دارد.

سید حسن نصرالله همچنین گفت که میزان توانایی‌های مقاومت چه از نظر کمی و چه کیفی و چه ظرفیت انسانی در بالاترین سطح خود قرار دارد و دشمنان در هیچ جنگی قادر به از بین بردن مقاومت نیستند.

دبیر کل حزب‌الله همچنین تاکید کرد: غافلگیری‌های ما همواره وجود دارد، به طبع آنچه را که برای شما آشکار کنم غافلگیری نخواهد بود ... همیشه همانطور که همه ما در حزب الله می‌گوییم دنبال جنگ نیستیم. ما هشدارها، عواقب و آثار جنگ را درک می‌کنیم، اما از آن نمی‌ترسیم، در برابر تهدیدات تسلیم نمی‌شویم و از کشورمان و منافع ملی خود دست نمی‌کشیم.

انتهای پیام/