شهر خبر

اظهارنظر بازیکنان استقلال بعد از صعود در جام حذفی

اظهارنظر بازیکنان استقلال بعد از صعود در جام حذفی

بازیکنان استقلال در پایان بازی با پیکان به اظهارنظر در خصوص صعود این تیم در جام حذفی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر برابر پیکان در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم برنده این دیدار سخت باشیم. پیکان هم مقابل ما خوب بازی کرد و آنها هم موقعیت ساز شدند اما از تجربه استفاده کردیم و برنده این دیدار شدیم.

وی در خصوص وضعیت روحی اش بعد از اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد گفت: مطمئناً من از این موضوع ناراحت هستم اما آقا فرهاد با من صحبت‌های زیادی کرد و در حال حاضر در شرایط روحی خوبی هستم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

مدافع تیم استقلال در خصوص مشکلات باشگاه خاطرنشان کرد: ما بدبختی زیادی می کشیم. البته مثل برخی تیم‌ها به خاطر یک جلسه تمرین در زمین بی کیفیت نمی‌خواهیم آن را رسانه‌ای کنیم. در طی ۳ سالی که در استقلال هستم هیچ وقت زمین با کیفیت نداشتیم که بتوانیم خوب تمرین کنیم اما سعی کردیم آن را رسانه‌ای نکنیم اما صبر ما هم حدی دارد. شاید در آینده مشکلات آنقدر بیشتر شود که ما مجبور شویم راجع به این مسائل صحبت کنیم.

یزدانی در پاسخ به این پرسش پیکانی‌ها نسبت به قضاوت داور معترض بودند گفت: داوری خوب بود و ما هم تابع تصمیمات قاضی میدان بودیم.

مرادوند: بازیکنان استقلال با هم متحد هستند

محمدحسین مرادوند دیگر مدافع استقلال پس از پیروزی یک بر صفر برابر پیکان تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی برابر پیکان داشتیم اما خوشحالم که توانستیم در پایان برنده این دیدار باشیم.

مرادمند در واکنش به اعتراض سرمربی پیکان نسبت به داوری و اینکه معتقد بود دروازه بان استقلال باید اخراج می شد افزود: در مورد داوری هرگز صحبت نمی کنم و نمی دانم سرمربی پیکان در مورد کدام صحنه صحبت می کرد.

وی در خصوص مشکلات استقلال هم گفت: سالها است که استقلال با مشکلاتش دست و پنجم نرم می کند. این روزها مشکلات استقلال بیشتر از گذشته شده است. البته مدیرعامل استقلال زحمات زیادی می کشد و تلاش می کند تا این اتفاقات بد هرچه زودتر برطرف شود. ما نمی خواهیم کام هوادارانمان را تلخ کنیم. ولی امیدوارم مشکلات ما هر چه زودتر برطرف شود. بازیکنان استقلال با هم متحد هستند و پشت هم خواهند بود و دوست ندارند همانند برخی تیم ها مشکلات را رسانه ای کنند اما امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه ای هم به استقلال داشته باشد.

دانشگر و تایید برخورد فرهاد مجیدی با مدافعان استقلال

محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. پیکان تیم جوان و هماهنگ و تاکتیکی است. به آنها خسته نباشید می گویم. سه چهار روز قبل بازی داشتیم و خسته بودیم. خدا را شکر پیروز شدیم و صعود کردیم.

مدافع استقلال تاکید کرد: کمی مشکلات داریم ولی امسال مثل سال‌های قبل بی تجربه بازی در نمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاه مثل مالی یا مشکل زمین دست به کارهای چند سال پیش بزنیم. نه اینکه مشکل نداریم. می‌خواهیم هرطور شده امسال موفق شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

دانشگر افزود: اینکه ما سکوت کردیم دلیل نمی‌شود که مشکل نداریم. یک مجموعه هستیم و باید به هم کمک کنیم. مسیر قهرمانی مسیر سختی است و امیدمان به خدا است.

«مگر بازیکنان استقلال دیروز و امروز از باشگاه دریافتی نداشته‌اند و دیگر بحث مشکل مالی چیست؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم ولی تاثیری روی ما نمی‌گذارد. همه با هم هستیم و تلاش می‌کنیم موفق باشیم.

مدافع استقلال که همراه با سیاوش یزدانی همبازی خود برای تماشای فیلم زندگی علیرضا بیرانوند (بیرو) بدون ماسک در جشنواره فجر حاضر شده بود، تایید کرد که این موضوع ناراحتی و برخورد فرهاد مجیدی را در پی داشته است. دانشگر گفت: بله؛ کار اشتباهی کردیم. عذرخواهی هم کردیم.

ارسلان مطهری: صحبت خاصی ندارم

زننده گل پیروزی استقلال برابر پیکان بعد از این بازی کوتاه به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی درباره گلزنی اش گفت: لطف خدا، زحمت بچه‌ها و انرژی مثبت هواداران است. صحبت خاصی ندارم.