شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رزمایش#سراسر کشور

توزیع ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور از سوی سپاه در رزمایش کمک مؤمنانه

توزیع ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور از سوی سپاه در رزمایش کمک مؤمنانه

ایسنا نوشت:سخنگوی سپاه : لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: به برکت تدابیر حکیمانه امام راحل است که گفتمان انقلاب اسلامی را بنا نهاده و به‌رغم فشارها و توطئه های دشمنان با تکیه بر عنایات و تدابیر مقام معظم رهبری وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم.

وی گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به محرومین و مستضعفین بسیار قابل توجه است و در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در حال توزیع در میان مردم کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: سپاه به سفارش امام راحل(ره) و توصیه مقام معظم رهبری همواره خود را در شادی و غم مردم شریک می‌داند و  در تمامی عرصه ها ثابت کرده که فدایی مردم است .

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند سپاه را از فعالیت و تلاش بازدارند، گفت: سپاه در کنار تمامی اقدامات مهم و اثرگذار در سطح ملی برای رشد و شکوفایی کشور ،هرگز از ارائه خدمات به مردم در اقصی نقاط کشور غافل نبوده و نیست.

توزیع ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور از سوی سپاه در رزمایش کمک مؤمنانه



سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: سپاه از تعمیر کوچکترین منبع آب تا بزرگترین سد که منجر به نجات خوزستان شد فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه الهام بخش، روحیه بخش و برطرف کنند مشکلات است و بستر را برای همه آماده می‌کند تأکید کرد:  یکی از مهمترین مسئولیت‌های سپاه کمک به مردم در تمامی حوزه‌ها است.

سردارشریف با تأکید بر اینکه سپاه راه شهیدان را ادامه می‌دهد گفت: هرکجا که سپاه برای رفع مشکلات اقدام کرد، پای کارترین دستگاه بود و امروز نیز اعلام می‌کنیم که سپاه آماده است تا دولت مردمی را برای توسعه نظام کمک کند.

وی ادامه داد: نشان می‌دهیم که همان گونه که از مشکلات فرصت‌های طلایی ساختیم در فرصت پیش رو نیز این اقدامات را تکرار خواهیم کرد و امیدواریم الگوی خوبی برای نسل جوان باشیم.

سردار شریف در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری تلاش می‌کنیم و لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود.

۲۱۲۱۹