به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  اجرای آلبوم سرباز ساخته آرمان مهربان کلید افتتاح سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در روز بیست و دوم بهمن ماه 1400 در تالار وحدت خواهد بود.

ارکستر سمفونی دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به رهبری آرش امینی قطعات آلبوم سرباز را به همراه گروه کُر به رهبری رازمیک اوحانیان و خوانندگی امیرحسین سمیعی اجرا خواهد کرد. 

سرباز، پدر، میهن، پیکار و فتح قطعات این آلبوم ماندگار هستند که آرمان مهربان در رثای سردار شهید قاسم سلیمانی ساخته و توسط ارکستر سمفونی صدا و سیما تولید و ضبط شده است.

صفایی مدیر ارکسترهای صدا و سیما می گوید: " این ارکستر با بهره مندی از نوازندگان حرفه ای و مجرب در کنار اعضای جوان و پرانگیزه‌اش هیچوقت از فعالیت باز نایستاد و حتی در دوران همه‌گیری کرونا نیز بصورت مجازی و گاهاً در فضای باز به تمرینات خود ادامه داد و آلبوم های ارزشمندی را ضبط نمود."

ارکستر سمفونی صدا و سیما پیشتر نیز با آثاری از آهنگسازان بزرگ ایران و همچنین اجرای سمفونی 8 و کنسرتو ویلن لودویگ وان بتهون با تکنوازی گراف مورژا تکنواز شهیر روس، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را در سال 98 افتتاح نمود.

انتهای پیام//