شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#مجلس#دولت#وزارت ورزش

ماجدی: نمی‌توانم در مورد تفکرات افراد دیگر قضاوت کنم

اولین واکنش جانشین مهدوی‌کیا؛ کسی این سمت را بر عهده می‌گیرد که تمام وقت در فدراسیون فوتبال باشد!/ بچه هیئتی هستم اما به جادوگری اعتقادی ندارم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال بدون حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش نمی تواند به تنهایی کاری انجام بدهد.

میرشاد ماجدی
خبرورزشی -

میرشاد ماجدی در خصوص معرفی اش به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال به فیفا اظهار داشت: از نظر فیفا کسی که به این سمت می رسد باید به صورت تمام وقت در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد. با هر فدراسیونی دارای قرارداد باشد، استقرارش در محل فدراسیون فوتبال باشد و مدارکی مثل مربیگری، مدرسی، تحصیلات، اشراف به زبان، فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بانوان، جوانان، گرسروتز (سنین ۶ تا ۱۲ سال) و مخصوصا آموزش داشته باشد.

وی افزود: نزدیک به ۷-۸ ماه است با فیفا درباره اکو سیستم فوتبال به صورت برخط با آقای کالدرون (پسر مربی سابق پرسپولیس) و مالوش نمایندگان فیفا بابت ارائه برنامه و اینکه چه کارهایی را در حال انجام دادن هستیم صحبت کرده و ارتباط داشتیم و خوشحالم بعد از آن اقدامات، فیفا از فدراسیون فوتبال و همکاری که با آنها کردیم تشکر کرد. کسی که تکنیکال دایرکتور می شود باید برنامه ریزی ۴ سال آینده را انجام بدهد. یعنی چشم انداز، ماموریت، بیانیه ارزش ها و راهکارهایی که قرار است به اهداف بزرگ در ۴ سال آتی به آن برسیم را بنویسیم و در اختیار هیات رئیسه قرار بدهیم.

«طی چند وقت اخیر صحبت های مختلفی پیرامون جادوگری در فوتبال مطرح شده و این موضوع به افراد مختلف در فدراسیون ارتباط داده شده است».رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در کل با اینگونه مباحث مخالف هستم و اصلا این نوع تفکرات را از ریشه قبول ندارم. من سید هستم و به قولی یک بچه هیاتی. هر چه تا الان خواستم از خداوند بزرگ و ائمه اطهار گرفته ام. وقتی کسی خدا و ائمه را دارد چرا باید به این اراجیف متوسل شود؟ اگر عضو هیات رئیسه شدم بدون کمک فردی و به صورت مستقل بودم. اگر به هیات مدیره استقلال رفتم به خاطر سابقه ام در فوتبال بوده و اگر هر جایگاهی به دست آوردم به خاطر این بود که یک لحظه دست از تلاش بر نداشتم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تاکید کرد: من قاضی نیستم و نمی توانم در مورد تفکرات افراد دیگر قضاوت کنم اما این را می دانم اینگونه مسائل(جادوگری) خیال باطل است. این تفکرات شخصی من است. هر کسی فکری دارد و مسئول اعمال خودش است. نگاه من همینی است که گفتم.

رئیس کمیته جوانان در خصوص آخرین وضعیت مهدوی کیا برای تیم ملی امید گفت: قرارداد او از طریق دبیر کل فدراسیون ارسال شده و مهدوی کیا با آقای کامرانی فر در ارتباط است. منتظر هستیم تا قرارداد وی سریع تر بسته و تمرینات تیم امید زودتر آغاز شود.