شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کاخ سفید#واشنگتن

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره ایران به کاخ سفید می‌رود

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره ایران به کاخ سفید می‌رود

ایسنا نوشت: مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قرار است به منظور گفت وگو با همتای آمریکایی خود در خصوص ایران به واشنگتن برود.

به نقل از خبرگزاری سما، ایال هولتا، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به منظور رایزنی با جیک سالیوان، همتای آمریکایی خود در خصوص پرونده ایران به کاخ سفید می رود.

به گفته رسانه های صهیونیستی، سفر هولتا به واشنگتن از پیش برنامه ریزی شده بود اما دستورکار رایزنی هایش در کاخ سفید در نتیجه مکالمه تلفنی اخیر جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ شد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هماهنگی با آمریکا مساله ای است که نفتالی بنت از همان لحظه اول روی کار آمدن بر آن پافشاری داشت، ما به گفت وگوهای عمیق خود با آمریکا به طور کلی و به ویژه درخصوص پرونده ایران ادامه خواهیم داد.

وی گفت: من به طور مکرر با جیک سالیوان تماس های تلفنی و تصویری برقرار می کنم و هر از گاهی نشست خصوصی رو در رو برگزار می کنیم. اسرائیل و آمریکا در خصوص ایران و به ویژه پرونده توافق هسته ای، توافق نظر ندارند.

هولتا در ادامه خاطر نشان کرد: چه برجام احیا شود و چه نشود، سال 2022 سالی خواهد بود که فضای موجود ما را ملزم می کند به روشی غیر از روش کنونی تعامل کنیم، ما باید آماده باشیم. خطری وجود دارد مبنی بر اینکه آمریکا بعد از بازگشت به توافق هسته ای و رفع تحریم ها، ابزارهای خود برای انعقاد توافق طولانی تر و قوی تر با ایران را از دست بدهد.

310 310