شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سهام عدالت#دولت#سود#پایان سال

بهادری‌جهرمی: سود سهام عدالت تا پایان سال واریز می‌شود + جزئیات

بهادری‌جهرمی: سود سهام عدالت تا پایان سال واریز می‌شود + جزئیات

سخنگوی دولت گفت: همان‌گونه که اعلام شد مطابق مصوبه بورس، توزیع سود سهام عدالت برای سهامداران را تا پایان امسال (قبل از پایان اسفند) خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: همان‌گونه که اعلام شد مطابق مصوبه بورس، توزیع سود سهام عدالت برای سهامداران را تا پایان امسال (قبل از پایان اسفند) خواهیم داشت. سود سهام عدالت بیش از 2.5 برابر بیشترین میزان سودی است که تا حالا پرداخت شده است.

وی افزود: هر سهامدار سود 530 تا 550 هزار تومان دریافت می‌کند و برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی این رقم یک میلیون تومان برای هر یک نفر می‌شود.

سخنگوی دولت  با اشاره به مراسم افتتاح پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی در وزارت نیرو گفت: پروژه آب‌رسانی به 10 هزار روستا با 19 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری که برای تامین آب شرب بیش از 3 میلیون نفر در مدت زمان 30 ماه به نتیجه خواهد رسید. دیروز برخی پروژه‌های به نتیجه‌رسانی شده هم که طرح آب‌رسانی به 480 روستا بود که بهره‌برداری شد. برق‌رسانی به 211 روستای کشور هم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: در حوزه شهری 100 درصد تامین برق و 99.7 درصد بوده که روستای عشایری است که با پروژه‌های مواد برق به سمت تکمیل می‌رود. آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه در حوزه صنعت و پتروشیمی با ارزش تقریبی 500 هزار میلیارد تومان بود. این از ابتکارات دولت مردمی بود. یکی از نگاه‌های جدی دولت توسعه با محوریت قرار دادن بخش خصوصی است که دولت تسهیل‌گر باشد.

وی ادامه داد: محوریت فعالیت دولت مردمی خود مردم هستند؛ در این پروژه 7 مجموعه بزرگ کشور پروژه‌هایی که برای خودشان بازدهی خوبی داشته‌اند این پروژه در 17 استان و 27 شهرستان هستند در واقع توزیع ملی شده است. پیش بینی می‌شود پس از بهره‌برداری کامل از پروژه‌ها بیش از 20 میلیارد دلار درآمد سالانه‌شان باشند که از این مبلغ 11 میلیارد دلار صادرات از این مبلغ است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اقدامات در راستای هدف‌گذاری دولت برای تحقق رشد 8 درصدی است. اینها بخشی از اقدامات دولت برای سرمایه‌گذاری مولد بوده و 1500 هزار میلیارد تومان در سال آینده می‌رسد.  این پروژه‌ها 21 هزار شغل و 64 هزار شغل به‌صورت غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/