شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#برای#تحقق#تمدن#نوین#اسلامی#تلاش#کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت سیزدهم برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بیان اینکه دولت سیزدهم اولین دولت گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: این دولت با برنامه ریزی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) تلاش می کند.

اعتمادآنلاین|

حجت الله عبدالملکی روز سه شنبه در آیین تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل که در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، نفس قدسی امام راحل و مجاهدت ملت ایران به بار نشست و امام خمینی(ره) بر گردن ملت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان حق حیات دارند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: امروز در مرقد نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب حاضر شده ایم تا ضمن زیارت حرم مطهر؛ ارزشهای ناب انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم.

وزیر امور تعاون، کار و رفاه اقتصادی به همراه معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز سه شنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

این آیین معنوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.