شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم‌فصل#فوتبال#تیم فوتبال

امامعلی: باید آمارم را در نیم‌فصل دوم بهتر کنم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم

امامعلی: باید آمارم را در نیم‌فصل دوم بهتر کنم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، هدف‌گذاری آنها در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیست، ولی نیم‌نگاهی به آن دارند.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه در نیم‌فصل اول هم نتایج امیدوارکننده‌ای گرفتیم. امیدواریم لیگ امسال را با کسب یک جایگاه خوب به پایان برسانیم و در دیدارهای پیش رو بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پدیده مشهد یاد کرد و گفت: من معتقدم که چند بازی آینده برای مس بسیار مهم و حیاتی هستند و باید خوب امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مس می‌توانید در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورید؟»، تصریح کرد: هدف‌گذاری باشگاه یا کادر فنی این نبوده است که حتماً سهمیه بگیریم چون این دومین سال حضور مس در لیگ برتر است. با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

امامعلی در فصل جاری تنها دو گل به ثمر رسانده است. وی در این مورد و آمار ضعیف گلزنی‌اش خاطر نشان کرد: قبول دارم که کم گل زدم، ولی هفت بازی را از دست دادم که سه بازی به دلیل مصدومیت بود و در چهار مسابقه هم به میدان نرفتم. باید در نیم‌فصل دوم آمارم را بهتر کنم و این اتفاق رخ خواهد داد.

مهاجم تیم فوتبال مس درباره کار کردن با محمد ربیعی هم گفت: او یک مربی باانگیزه و پرانرژی است که شرایط تیم و بازیکنان همیشه برایش مهم است. واقعاً از کار کردن با ربیعی لذت می‌برم.

 

انتهای پیام/